hansgrohe PowderRain - Uudenlainen suihkuelämys mikrohienoilla pisaroilla

hansgrohe PowderRain - Uudenlainen suihkuelämys mikrohienoilla pisaroilla

Ilolla olemme huomanneet, että suomalaiset ovat entistä tietoisempia kylpyhuoneen tuotevalintojen suhteen. Yhä useampi kuluttaja osaa vaatia kotinsa hanoilta ja suihkuilta laatua, tyyliä ja toiminnallisuutta. Moni valitsee arkeen ylellisyyttä tuovan suihkukokonaisuuden, jossa on suuri yläsuihku runsaalla sadesuihkulla sekä useita erilaisia suihkumuotoja erilaisiin tilanteisiin.

Saksalainen hana- ja suihkuvalmistaja Hansgrohe on kuluttajaystävällisten suihkujen valmistamisen asiantuntija ja edelläkävijä. Hansgrohen Suihkulaboratorion viimeisin innovaatio on uusi, mikrohienoista pisaroista koostuva, erityisen pehmeä PowderRain-suihku, joka hellii käyttäjäänsä silkinpehmeällä suihkulla.

PowderRain-suihkun erikoissuuttimet saavat aikaan mikrohienoja pisaroita, jotka tuntuvat iholla erityisen pehmeältä. Nämä mikrohienot pisarat roiskuvat normaalia vähemmän, joka helpottaa myös suihkutilan siivousta.

Hellä ja hienojakoinen PowderRain-suihku on myös tavallista hiljaisempi, mikä takaa levollisen suihkuelämyksen kaikille aisteille.

Järkevä valinta nautinnosta tinkimättä

PowderRain maksaa hankintahintansa takaisin, sillä se kuluttaa normaalia vähemmän vettä ja tuo siten säästöä vesimaksuihin. Esimerkiksi käsisuihkussa PowderRainin virtaama on vain 12 l/min, joka on noin 20 % vähemmän kuin tavallisissa suihkuissa.

Raindance Select PowderRain -käsisuihkussa on rauhoittavan ja hellän PowderRainin lisäksi myös kaksi muuta suihkumuotoa: voimakkaampi Rain esimerkiksi aamuherätykseen ja hierova Whirl lihasten huoltoon, joita vaihdetaan kätevästi napin painalluksella. Usealla suihkumuodolla myös varmistetaan, että jokainen perheenjäsen voi valita oman suosikkinsa.

Käsisuihkun lisäksi valikoimassa on ison yläsuihkun, käsisuihkun ja termostaatin sisältävä Showerpipe-suihkukokonaisuus sekä suihkusetti, jolla päivität suihkutilan ilmeen helposti ilman putkimiehen apua.

Kategoriat

Hansgrohe Group on saksalainen hana- ja suihkuvalmistaja, joka on vuodesta 1901 valmistanut laadukkaita ja tyylikkäitä tuotteita kylpyhuoneisiin. Yritys on tunnettu ajan saatossa syntyneistä keksinnöistään kuten suihkutanko, ilmalla rikastettu sadesuihku, erilaiset säädettävät suihkumuodot, QuickClean-puhdistustoiminto ja vettä säästävä EcoSmart-teknologia, joilla tuodaan mukavuutta ja helppoutta arkeen.

hansgrohe

on Hansgrohe Groupin kylpyhuone- ja keittiöhanojen sekä suihkujen premiumbrändi. hansgrohe-tuotteet ovat tunnettuja moderneista teknologioista, innovatiivisesta muotoilusta ja erittäin hyvästä toiminnallisesta laadusta ja ne ovat voittaneet lukuisia muotoilupalkintoja ympäri maailman. hansgrohe tekee arjen hetkistä elämyksiä.

Eva Karlsson

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori 0400 791238

hansgrohe ja AXOR - ensiluokkaisia suihkuja ja hanoja kylpyhuoneeseen ja keittiöön

Hansgrohe Group on kotoisin Schiltachista Saksan Schwarzwaldista. Vuonna 1901 perustettu yritys on historiansa aikana kerännyt mainetta saniteettialan johtavana innovaattorina niin teknologian, muotoilun kuin kestävyyden saralla. Yrityksen keksintöihin kuuluvat mm. suihkutanko, käsisuihku usealla eri suihkumuodolla sekä keittiöhana ulosvedettävällä pesimellä. Premiumbrändi hansgrohen ja luksusbrändi AXORin hanat, suihkut ja suihkujärjestelmät ovat ensiluokkaisia tuotteita, jotka tekevät kylpyhuoneista ja keittiöistä toiminnallisempia, mukavampia ja esteettisesti miellyttävämpiä. Yrityksen laatutuotteita on mm. sellaisissa arvovaltaisissa paikoissa kuin luksusristeilijä Queen Mary II, Lontoon Heathrown lentokentän terminaali 5, Burj Khalifa Dubaissa (maailman korkein rakennus), New Yorkin Yoo luksusasunnot ja Masdar City Institute of Science and Technology Abu Dhabissa. Yritykselle ja sen tuotteille on myönnetty lukemattomia palkintoja, kuten iF Design, Red Dot, Wallpaper* Design Award ja Interior Innovation Award “Best of Best”. Vuonna 2016 yritys tuotti liikevaihtoa yli miljardi euroa. Tänä päivänä Hansgrohe Group työllistää maailmanlaajuisesti yli 4.700 ihmistä, joista noin 60 % Saksassa. Tuotteet valmistetaan kuudessa Saksan tehtaassa sekä Ranskassa, Hollannissa, Yhdysvalloissa ja Kiinassa. Yrityksellä on nollatoleranssi tuoteväärennöksiin ja design-kopioihin. Hansgrohen sivuliike on toiminut Suomessa vuodesta 2007.