Hitachi Enterprise Cloud tuo pilvipalvelun maan tasalle ja jokaisen ulottuville

Räätälöi pilvipalvelu juuri omiin erityistarpeisiisi sopivaksi

Hitachi Data Systems julkisti uudet tavat parantaa ja nopeuttaa digitaalista muutosta.

• Hitachi Enterprise Cloud (HEC) heille, jotka haluavat yhdistää yksityisen ja hybridi pilven ja niillä automatisoida sovellusten käyttöönoton ja ajon.
  • Hitachi Management Automation strategia, joka auttaa organisaatioita yksinkertaistamaan infrastruktuurinsa hallintaa.

Käyttövalmis HEC-ratkaisu sisältää valmiiksi mietityt ja rakennetut palvelukuvaukset (service catalog), tähän tarkoitukseen rakennetun laitteiston ja ohjelmiston sekä Hitachin että kumppaniemme palvelut. Tämä nopeuttaa ja helpottaa oman tai hybridipilven käyttöönottoa ja takaa ratkaisun kustannustehokkuuden. Palvelut voidaan valita samalla käyttöliittymällä joustavasti omasta tai julkisesta pilvestä, kuten AWS.

Hitachi HEC-ympäristö vastaa markkinassa olleisiin haasteisiin, joustavuuden ja asiakkaan valintamahdollisuuksien puutteisiin. HEC-ratkaisun avulla kenenkään ei tarvitse kohdata näitä haasteita eikä ajautua yksin umpikujaan.

Ensimmäisenä toimitukseen lähtee HEC-perheestä Hitachi Enterprise Cloud VMware vRealize® Suite. Ratkaisu on saatavilla omaan konesaliin joko perinteisesti ostamalla tai käyttöön perustuvana palveluna.

Hitachi Management Automation strategia tarjoaa nykyaikaiseen infrastruktuurin hallintaan ohjelmiston, joka vastaa pilvipalvelun haasteeseen kaiken hallinnan yksinkertaistamiseksi. Se tukee IT palveluna-mallia (ITaaS) sekä perinteisille sovelluksille, että uuden sukupolven innovatiivisille sovellusratkaisuille.

"Älykkyys, ketteryys ja asiakaslähtöisyys ovat kolme tärkeintä liiketoimintalähtöistä vaatimusta matkalle kohti digitaalista muutosta. IT on keskeisessä roolissa sen onnistumisessa tai epäonnistumisessa. Automaatio ja yksinkertaistettu hallinta, jonka Hitachi Management Automation strategia tuo, on keskeisessä asemassa vastattaessa näihin haasteisiin." Eric Hanselman, pääanalyytikko, 451 Research.

• cloud