Hitachin palvelinten ainutlaatuinen looginen partitiointi, LPAR, on nyt käytettävissä SAP® -ympäristöissä

Hitachin x86 Intel palvelinten looginen partitiointi on nyt hyväksytty  SAP® Business Suite -ohjelmiston kanssa käytettäväksi.

SAP ympäristö koostuu tuotantopalvelinten lisäksi joukosta tuotekehitys ja testiympäristöjä. Erityisesti näiden osalta asiakkaamme ovat saaneet Hitachi LPAR -tekniikan käytöllä merkittäviä säästöjä:

·  Kokonaiskustannukset pienenevät jopa 70%

·  1-30 täysin erillistä ohjelmistoympäristöä voidaan ajaa yhdessä palvelimessa ilman hypervisoria

·  Fyysisten palvelinten määrä pienenee jopa viidesosaan

·  Tilantarve, sähkönkulutus ja huoltokulut pienenevät jopa 40%

Tämä tekee Hitachin palvelimista kustannustasoltaan ylivoimaisen edullisia SAP® ympäristön käyttöön.

• computing
  • servers
  • one platform for all applications

Liitetyt tapahtumat