Hitachin uusi all-flash tallennuslaite - Paras teho ja tallennustiheys

Santa Clara, CA, 19.1.2016 - Uuden sukupolven sovellukset edellyttävät datakeskuksilta ketteryyttä ja automaatiota. Nykyiset sovellukset vaativat tallennukselta yhä enemmän suorituskykyä ja siksi Hitachi tuo valikoimaansa uuden Hitachi Flash Storage (HFS) sarjan all-flash tallennuslaitteet.

Hitachi Flash Storage sarjassa yhdistyvät edullinen kokonaiskustannus (TCO), huippuluokan tallennustiheys, paras luotettavuus ja suorituskyky pienessä koossa. All-flash tallennuslaite on helppo ja nopea ottaa käyttöön. Kapasiteetin optimointi, tiivistys ja de-duplication ovat vakiona, mutta valinnaisina. Näin asiakas voi optimoida järjestelmän tarpeiden mukaansuurimman tehon ja parhaan tallennustiheyden välillä. Järjestelmä sopii hyvin useiden eri sovellusten käyttöön palvelutason säädön ansiosta (QoS). Paikallinen (snapshot ja kloonikopiot) ja etäreplikointi sekä haluttaessa tiedon salaus tarjoavat palvelut vaativiin käyttöympäristöön.

HFS sarjan laitteissa on kaksi ohjainta ja jopa 60 SSD –levyä, 384TB todellista levytilaa ja 1.000.000 IOPS teho yhdessä 2U kehikossa. HFS sarja sopii esimerkiksi virtuaalityöasemien, laajasti virtualisoitujen palvelinfarmien, tosiaikaisen analytiikan ja suurta tehoa vaativien tietokantojen käyttöön.

Hitachi Flash Storage sarja on Hitachin uusin lisäys flash tuotesarjaan, johon kuuluu vastikään julkaistu all-flash Hitachi Virtual Storage Platform (VSP) F-sarja ja tehokkaalla Dynamic Tiering ominaisuudella varustetut Hitachi VSP G-sarjan laitteet, jotka yhdistävät flash tallennuksen tehon perinteisten near-line levyjen ylivoimaiseen kapasiteetin hintaan.

Hitachi on investoinut voimakkaasti flash tutkimukseen jo yli 15 vuoden ajan ja saanut yli 350 flash tekniikkaan liittyviä patentteja, enemmän kuin mikään muu alan yritys. Hitachi on vuodesta 2008 toimittanut yli 250PB flash kapasiteettia.

"Tässä yhdistyvät huippuluokan tallennustiheys, kapasiteetti, teho, säädettävä tiedon deduplikointi sekä tiivistys, kapasiteetin ylivaraus ja palvelutason valvonta - uusi Hitachi Flash Storage saa monet asiakkaat siirtymään flash tallennukseen. Tämä julkistus vie pelin ihan uudelle kentälle", sanoo Christine Zagielski, Lumenaten myynti- ja markkinointijohtaja.

Lisätietoja:

Jukka Laaksonen