Honeywell ’luo yhteyden’ messuvieraisiin A+A 2015 -tapahtumassa

A+A 2015

Düsseldorf Messe, Saksa

27.10 – 30.10.2015

ROISSY, Ranska, 12. lokakuuta 2015 — A+A 2015 -messuilla Honeywell (NYSE: HON) keskittyy turvallisuusasioiden tulevaisuuteen ja siihen, miten yritykset voivat käyttää yhdistettyjä turvallisuusratkaisuja ja reaaliaikaista älyä ja siten edistää työntekijöiden turvallisuutta ja liiketoiminnan yleistä tehokkuutta. Saksan Düsseldorfissa 27.10 – 30.10.2015 pidettävillä kansainvälisillä työturvallisuuden ja työterveysalan messuilla ja kongressissa käyvät vieraat voivat myös tutustua Honeywellin uusimpiin innovatiivisiin työturvallisuusratkaisuihin yhtiön messuosastolla D57/F46 Hallissa 04.

”Yhä tehokkaammin kilpailuilla markkinoilla, joilla yrityksen maineeseen ja tuottavuuteen yksi ainoa epäonnistuminen voi merkittävästi vaikuttaa, turvallisuus on entistäkin tärkeämpi tekijä onnistumiselle,” Honeywell Industrial Safety EMEA -osaston myyntipäällikkö Stuart Turnbull kertoo. ”On tärkeää, että työntekijät saavat juuri oikeat turvavarusteet, mutta nykyajan nopeatempoisessa maailmassa se yksinään ei riitä. Työturvallisuuspäälliköiden on myös saatava toimenpiteilleen reaaliaikaista näkyvyyttä, jotta he tietävät, mitä kulloinkin juuri tietyllä hetkellä tapahtuu, jotta he voivat ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin ennen tilanteen kriisiytymistä.”

A+A-messuilla Honeywellin osastolle tulevat vieraat voivat seurata, miten työturvallisuusympäristön erilaisia elementtejä yhdistämällä yritykset voivat kehittää prosesseja, tuottavuutta ja tehokkuutta ja samalla edistää henkilökunnan työturvallisuutta.

Lisäsi A+A-messujen vieraat voivat tutustua Honeywellin uusimpiin työturvallisuusratkaisuihin sekä osastollamme että InnovationPark-alueella Hallissa 7a, jossa on esillä neljä Honeywellin palkittua tuotetta. Palkinnot myönsi riippumattomista tuomareista koostuva paneeli.

Näitä tuotteita ovat Ne-Hon™ 6, kaikkien aikojen ensimmäiset HV-luokan 3 sertifioinnin saaneet, erikoisen näkyvät haalarit ja ConneXt:n työturvallisuusratkaisut, Honeywellin langattomat kaasuntunnistusjärjestelmät, joissa yhdistyvät kannettavat kaasunilmaisimet, paikannustoiminnot ja ohjelmistot. Näin saadaan reaaliaikainen tieto kaikista kaasulaitteiden tilanteista koko laitoksessa.

Honeywell Safety Products on maailman johtava henkilökohtaisten turvavarusteiden (PPE) toimittaja, lisätietoa yhtiön tuotteista on saatavilla osoitteesta http://www.honeywellsafety.com/Nordic.

Tietoja Honeywell Safety Productsista

Honeywell Safety Products (HSP), johtavien henkilökohtaisten suojatarvikkeiden (PPE, ”personal protective equipment”) maailmanlaajuinen valmistaja ja turvaratkaisujen toimittaja, auttaa työntekijöitä tekemään turvallisempia ratkaisuja itsenäisesti ja rakentamaan kestävän turvallisuuden kulttuuria. HSP tarjoaa täyden valikoiman laadukkaita henkilökohtaisia suojatarvikkeita yhdessä kansainvälisen tason tuotemerkkien, kuten Honeywellin, Howard Leightin, Millerin, Northin, KCL:n, Salisburyn, Otterin ja Timberland PRO:n kanssa. Tarvikkeisiin kuuluvat suojavaatteet, putoamis- ja kuulosuojatuotteet, käsiä, päätä, jalkoja, silmiä ja kasvoja suojaavat ratkaisut sekä hengitykseen liittyvät tuotteet, hitsaustuotteet ja vahinkokäynnistyksen esto. Opasta työntekijöitäsi turvallisuuteen käy osoitteessa www.honeywellsafety.com/culture, niin saat tietää lisää.

• Teollisuus, valmistus

• rakennusteollisuus
  • suojaus
  • työturvallisuus
  • työhousut
  • työvaatteet
  • kuulonsuojaus

Honeywell International (www.honeywell.com) on asiakkaitaan maailmanlaajuisesti palveleva, teknologiaan ja tuotantoon keskittyvä Fortune 100 ‑monialayritys, jonka toimialoja ovat ilmailu, rakennus- ja teollisuusautomaatio, kuljetus- ja voimantuotantojärjestelmät sekä erikoismateriaalit. Honeywellin pääkonttori sijaitsee New Jerseyn osavaltiossa, Morrisin kaupungissa ja yrityksen osakkeilla käydään kauppaa New Yorkin, Lontoon ja Chicagon arvopaperipörsseissä.  Muita uutisia ja tietoja Honeywellista on osoitteessa www.honeywellnow.com.

Tässä tiedotteessa esitetyt lausunnot ovat tulevaisuuteen suuntautuneita Yhdysvaltojen liittovaltion vuoden 1933 arvopaperilain (Securities Act) kohdassa 27A ja vuoden 1934 arvopaperimarkkinalain (Securities Exchange Act) kohdassa 21E tarkoittamassa merkityksessä. Tulevaisuuteen suuntautuneiksi lausunnoiksi katsotaan kaikki sellaiset toimenpiteitä, tapahtumia tai kehitystuloksia koskevat lausunnot historiallisia tosiasioita lukuun ottamatta, jotka meidän tai johtomme mielestä aiotaan toteuttaa tai joiden odotetaan, suunnitellaan, uskotaan tai ennakoidaan tapahtuvan tulevaisuudessa. Lausunnot perustuvat johtomme oletuksiin ja arvioihin, joiden he kokemuksensa sekä historiallisten trendien, nykyisten taloudellisten ja alakohtaisten olosuhteiden, odotetun tulevan kehityksen ja muiden tekijöiden perusteella uskovat olevan oikeita. Tällaisissa tulevaisuuteen suuntautuneissa lausunnoissa piilee myös tiettyjä riskejä ja epävarmuustekijöitä, jotka liittyvät muun muassa toimintojamme, markkinoitamme, tuotteitamme, palveluitamme ja hintojamme koskeviin taloudellisiin ja teknologisiin seikkoihin, kilpailukykyyn ja hallinnollisiin päätöksiin. Tällaiset tulevaisuuteen suuntautuneet lausunnot eivät takaa tulevia tuloksia, ja todellinen tuotto, kehitystulokset ja liiketoiminnalliset päätökset voivat poiketa tulevaisuuteen suuntautuneissa lausunnoissa esitetyistä.

Lehdistön yhteyshenkilö Field Marcom Manager Europe +46 (0)42 88 135