Tiedote -

CenterPoint Energy luottaa IBM:n analytiikka- ja asiakkuudenhallintaratkaisuihin kehittäessään asiakaspalveluaan

CenterPoint Energy valitsi IBM:n kehittämään Customer Vision Platform -ratkaisua, jolla yhtiö kykenisi muuttamaan palvelumalliaan ja vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin aiempaa ketterämmin.

Customer Vision Platform tulee tarjoamaan laaja-alaisen näkymän energiayhtiön yli viiden miljoonan asiakkaan toimintaan kaikilla palvelualueilla aina kaasun ja sähkön jakelusta yritys- ja yksityisasiakkaisiin. Sen tarkoituksena on myös tehostaa viestintää asiakkaan ja palveluntarjoajan välillä.

Yhdistämällä ja analysoimalla älymittareista, jakeluverkon- ja toiminnanohjausjärjestelmästä saatuja tietoja CenterPoint Energy pystyy tarjoamaan asiakkailleen aiempaa monipuolisempaa ja ajantasaisempaa kulutustietoa. Järjestelmä on suunniteltu kattamaan myös tulevaisuuden tarpeet noudattamalla nykyaikaista palvelukeskeistä arkkitehtuuria.

Customer Vision Platform -ratkaisun toteutuksessa hyödynnetään IBM:n asiakkuudenhallinta-, analytiikka- ja teknologiaratkaisuja.

Laajempi englanninkielinen tiedote osoitteessa:
www.ibm.com/press/us/en/pressrelease/40621.wss

Lue lisää IBM:n älykkäämmistä energiaratkaisuista osoitteessa:www.ibm.com/press/us/en/presskit/27725.wss

• centerpoint energy
  • analytiikka