Tiedote -

IBM ja Apple julkistivat toisen aallon yrityksille suunnatuista mobiilisovelluksista

Helsinki, Suomi – 3.3.2015: Barcelonassa meneillään olevassa Mobile World Congress –tapahtumassa IBM ja Apple esittelivät jatkoa viime vuonna alkaneelle yhteistyölle julkaisemalla uusia sovelluksia IBM MobileFirst for iOS -portfolioon. Mobiilisovellukset sisältävät ratkaisuja niin pankki- ja rahoituspalvelujen kuin lehtoyhtiöiden ja vähittäiskaupan käyttötarkoituksiin.

IBM MobileFirst for iOS –portfolio täydentyi seuraavilla sovelluksilla:

• Matkustaminen:Passenger Care” -sovellus tuo yksilöllisen asiakaspalvelun sinne, missä matkustaja apua tarvitsee. Enää ei tarvitse jonottaa asiakaspalveluun, vaan asiakaspalvelu tulee asiakkaan luokse. Sujuvan ja yksilöllisen asiakaspalvelukokemuksen lisäksi Passenger Care nopeuttaa lähtöselvitystä ja helpottaa kenttien ruuhkia.
  • Vähittäiskauppa:Dynamic Buy” -ratkaisun avulla vähittäiskaupan ostajat saavat reaaliaikaisen näkymän ja dataan pohjautuvia suosituksia sesonkituotteista ja siitä, mitkä tuotteet menestyvät. Ostajat saavat vaiston ja kokemuksen tueksi faktatoihin perustuvan näkymän.
  • Pankki- ja rahoituspalvelut: Advisor Alerts” -sovelluksen hyödyntämän analytiikan avulla rahoitusalan ammattilaiset voivat priorisoida asiakkaisiin liittyviä työtehtäviään sekä tehdä tietoon perustuvia päätöksiä oikea-aikaisesti. Satojen asiakkaiden viidakossa kahlaavilla neuvonantajilla ei aina ole aikaa paneutua tarpeeksi asiakkaidensa yksilöllisiin tarpeisiin. Räätälöidyillä analytiikkaominaisuuksilla varustettu ”Advisor Alerts” ilmoittaa personoidun käyttöliittymän välityksellä tärkeimmät tehtävät ja ehdottaa seuraavaksi otettavat askeleet. Lisäksi käyttäjä saa tarvittavia varoituksia muutoksista ja hänen on mahdollista delegoida tehtäviä eteenpäin esimerkiksi toimistolla olevalle tiimille.

Portfolion uudet sovellukset on mahdollista räätälöidä asiakkaan mukaan. Ne on myös helppo ottaa käyttöön, hallinnoida ja päivittää IBM:n pilvipalvelun kautta. Yli 50 asiakasta, mukaanlukien Air Canada, American Eagle Outfitters, Banorte, Boots UK, Citi ja Sprint, hyödyntää uusia sovelluksia.

Laajempi englanninkielinen tiedote osoitteessa:
www.ibm.com/press/us/en/pressrelease/46210.wss

Boots UK:n Robin Phillipsin kirjoitus aiheesta Smarter Planet -blogissa:
Boots UK Pulls Up Mobile App to Empower Employees

Infograafit ja kuvamateriaalia osoitteissa:

Lisätietoa IBM:n ja Applen –ratkaisuista osoitteessa:
www.ibm.com/mobilefirst/us/en/mobilefirst-for-ios.html

• apple ios
  • mobile world congress
  • ibm mobilefirst for ios
  • passenger care
  • dynamic buy