Icelandair lisää lentoja Orlandoon ja siirtyy uudelleen pääkentälle

Syyskuussa 2015 yhtiö aloittaa neljällä viikkovuorolla ja siirtyy muutaman vuoden jälkeen takaisin alueen pääkentälle joka on  Orlando International Airport ( MCO )

Tulevaan kevääseen saakka lennot jatkuvat  Orlandon Sandford lentokentälle (SFB) ja vaihtuvat talvikauden alkaessa uudistetulle MCO kentälle,  josta avautuu tulevaisuudessa myös luotijuna yhteys Miamiin. Kesätauon jälkeen, syyskuusta alkaen koko talvikauden neljä viikovuoroa lennetään maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin.

Icelandair aloitti lennot Orlandoon jo 1984 ja oli 30 vuotta sitten ensimmäinen kansainvälinen yhtiö Floridan sydämeen ja palaa näin toiminnan keskipisteeseen.

Icelandair tarjoaa nopeiden ja mukavien lentoyhteyksien lisäksi stopover mahdollisuutta Islannissa.  Kaksi kohdetta yhden hinnalla,  on kiinnostava yhdistelmä jota markkinoidaan lisäarvona

erityisesti tulevan vuoden aikana kaikille Atlantin ylitystä suunnitteleville.

Icelandair lentoverkosto 2015 kattaa yhteensä  39 kohdetta joista 14 Pohjois-Amerikassa : Boston, Washington D.C., New York (JFK og Newark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage,

Portland USAssa sekä  Toronto, Halifax, Vancouver og Edmonton Kanadassa.

• amerika
  • lennot floridan