Icelandair tarjoaa yhteyden maahan !

Uutinen   •   Marras 06, 2015 12:25 EET

Yhtiön kaikissa koneissa on toimiva langaton WiFi yhteys vuoden 2015 loppuun mennessä, jolloin myös kaksi viimeistä konetta saa 3G yhteyttä vastaavan päivityksen valmiiksi. Yhteyden käyttöönotto on vaivatonta ja palvelun nopeus saa paljon myönteistä palautetta sekä työ- että vapaa-ajanmatkustajilta. Pohjois-Amerikan yhteydet Islannin kautta ovat nopeat koneenvaihdot tai halutessa 1-7 päivän Stopover, jonka saa samalla lentohinnalla. Palvelun suosion ja verkkoliikenteen määrän perusteella monet haluavat jakaa tuoreita ja innostavia Islanti kokemuksiaan.

Lennoilla WiFi verkon kattavuutta on mahdollista seurata sitä varten tehdyn ”Info Graphic” grafiikan kautta. Siihen voi tutustua koneissa henkilökohtaisen viihdekeskuksen kautta tai alla olevan linkin kautta.

Icelandairverkosto koostuu ensivuonna 42 kohteesta, joista 16 Pohjois-Amerikassa. Ne ovat Boston, Washington D.C. New York (JFK og Newark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage, Portland, og Chicago (Maaliskuusta 2016 ) ja Toronto, Halifax, Vancouver, Edmonton ja Montreal Kanadassa.

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.