Icelandair avaa uuden Philadelphia reitin

Ensimmäinen lento USAn itärannikon Philadephiaan, Pennsylvaniassa lennetään 30.5. Reitti operoidaan neljästi viikossa keskiviikkoisin, perjantaisin, lauantaisin ja sunnuntaisin.Reitti aloitetaan sesonkiluonteisena ja jatkuu syyskuun loppuun saakka.

Philadelphia ( PHL ) on hyvä lisä yhtiön jo olemassa olevaan tarjontaan. Muut Itä-rannikon kohteet

Ovat Boston, New York, Washington DC ja Kanadan Halifax.

Philadelphia sijaitsee New Yorkin ja Washington D.C. välissä ja antaa hyvät yhdistelmät muihin kaupunkeihin joista yhdistää myös laadukas Amtrak, Acela luotijuna yhteys.

Kaupunki on tärkeä osa USAn historiaa ja siellä julkistettiin ja allekirjoitettiin maan itsenäisyydenjulistus. Kaupunki on myös tunnettu kulttuuri-ja ravintola tarjonnasta.

Philadelphia on USAn viidenneksi suurin kaupunki ja asukkaita alueella on 7.2 miljonaa. Lentoasema on yksi maan kiireisimmistä ja tarjoaa hyvät jatkoyhteydet myös muualle

USAssa. Samalla lentohinnalla voi halutessaan tehdä 1-7 vrk Stopover pysähdyksen Islannissa.

Icelandair verkosto kattaa yhteensä 46 kohdetta joista 18 Pohjois-Amerikassa - 13 Yhdysvalloissa ja viisi Kanadassa. 2017 uudet kohteet ovat Philadelphia ja Tampa.

Yrityksen matkustajamäärän odotetaan ylittävän 4 miljoonaa kuluvana vuonna.

• Matkailu

• icelandair stopover