ICELANDAIRIN POSITIIVINEN VUOSI 2012

2012 muodostui Iclandairennätysvuodeksi, yli 2 miljoonalla matkustajalla Islantiin ja Pohjois-Amerikkaan. Vuoden 2012 jokainen kuukausi oli merkittävästi parempi kuin vuonna 2011. Matkustajamäärän kasvu oli + 16% verrattuna vuoteen 2011 ja kasvu oli peräti + 70% verrattuna vuoteen 2009.

Joulukuu oli yksi ennätyskuukausista +20% kasvulla matkustajamäärään verratuna vuoden 2011 vastaavaan. Matkustajien määrä oli 119 580 verrattuna 99 949 matkustajaan vuotta aiemmin.

Vuosi päättyi 16 % kasvuun, 2 020 377 matkustajalla(1 743 728 vuonna 2011).

- Matkustajamäärä kasvoi 20% joulukuussa 2012 verrattuna joulukuuhun 2011

- Matkustajien lukumäärä joulukuussa 2012 oli 119 980 (99 949 joulukuussa 2011)

- Matkustajamäärä vuonna 2012 oli 2.020.337 verrattuna vuoden 2011 vastaavaan ​​1 743 728.

Vuosi 2013 alkaa Icelandairilla positiivissa merkeissä, kun Icelandair avaa uuden kohteen Pohjois-Amerikkaan. Uusin reitti avataan toukokuussa Anchorageen, Alaskaan. Tämän lisäksi Eurooppaan avataan Reykjavikista kaksi uutta reittiä – Zurich ja ja Pietari. Icelandairin reittiverkossa vuonna 2013 on 35 kohdetta.

Icelandair operoi tänä vuonna 18 kpl. Boeing 757 koneella. Matkustajamäärän odotetaan kasvavan 2,3 miljoonaan, mikä on lähes 300 000 matkustajaa enemmän kuin vuonna 2012.

Icelandairilla on 440 viikoittaista lähtöä vuonna 2013.

Wi-FiLangaton Wi-Fi yhteys asennetaan kaikkiin Icelandairin koneisiin vuoden 2013 aikana ja asennuksen jälkeen syksyllä 2013 Wi-Fi langaton yhtetys on käytettävissä kaikilla Icelandairin reiteillä.