Islanti ystävällisin maailmassa !

Lehdistötiedote -

Islanti ystävällisin maailmassa !

"Tervetuloa kotiin - Velkomin heim" on kuulutus jonka kuulet Icelandair koneessa kun laskeudut Islantiin. Asian aistii vaikka islannikieltä ei osaakaan,

Mutta se on ystävällinen perinne myös vieraille, vaikka se puhuttelee ensisijaisesti kotiin palaavia islantilaisia.

Viestin mukava sisältö saa tukea uusimmasta World Economic Forumin julkaisemasta raportista  "Travel and Tourism Competitiveness Report 2013".jonka mukaan Islanti on valittu maailmanlistan kärkeen vieraanvaraisuudessa.

Icelandair iloitsee tuloksesta ja se näkyy matkustajamäärien kasvuna. Verrattuna viime vuoteen 2013 tammi-helmikuussa kasvua oli + 14 %, vahvistaa kahden ensimmäisen kuukauden matkustjamäärän olevan 213.000.

Yli 100 sivuinen raportti kuvaa 140 maata ja vertaa niiden vieraanvaraisuutta ja ystävällisyyttä matkustajille.

Muut pohjoismaat ovat listalla alempana. Yksi hyvä syy lisää valita Islanti matkakohteeksi.

Tunnisteet

Lehdistön yhteyshenkilöt