Yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa !

Lehdistötiedote   •   Marras 11, 2013 12:31 EET

Ruotsalainen Instagram kuvaaja Christoffer Collin  `Viheltäjä `toteutti Icelandairin kanssa unelmansa ja kuvasi matkansa Islantiin.  Kaveri onnistui täydellisesti ja sai lähes miljoona fania kuvilleen viikon aikana.

Syksyn markkinoinnin tuekseen valitsimme uuden tavan kertoa Islannista matkakohteena. Chistoffer on sosiaalisen median ja Instagram kuva vetoisen media osaaja joka sai kuvissaan vangittua keskeisiä tunnelmia matkaltaan ja tulos oli sen mukainen. Hänen valintansa osuivat nappiin

ja suosio yllätti kaikki.

Christoffer Collinilla “viheltäjällä “ on suuri joukko 444.000 fania tekemisilleen ja olemme todella iloisia yhteistyöstä joka viikon – siis yhden viikon

Aikana saavutti aikamoisen huomion.  Luvut puhuvat puolestaan :

-  49 kuvaa Islannista

-  20.276 „fania“ keskimäärin pr. kuva

-  198 mielipidettä pr. kuva

-  Yhteensä 993.511 ilmoitti pitävänsä kuvista

-  Yhteensä  9.701 henkilöä kommentoi kuvia

Viheltäjä sai 250 uutta seuraajaa sivustolleen viikon aikana.  Insproiva kokeilu ja erittäin myönteinen joka kannustaa vastaaviin kokeiluihin – ehkä Suomestakin löytyy `Viheltäjä