IDO Showerama -suihkumallisto on monipuolisempi kuin koskaan

IDO Showerama -suihkumallisto on monipuolisempi kuin koskaan

IDO Showerama -suihkuperhe on uudistunut, ja laajasta mallistosta löytyy nyt yli tuhat erilaista kokonaisuutta.

Showerama-suihkuilla on takanaan liki 50 vuoden historia. Tuotteiden korkea laatu, tekniset ja arkea helpottavat oivallukset takaavat huolettoman suihkuhetken.
”Kehitystyötä on tehty yhteistyössä asiakkaiden kanssa vuosien ajan. Tätä kautta on syntynyt ainutlaatuisia innovaatioita”, kertoo Miila Huttunen IDOlta.

Tänään kymmenien vuosien kokemus näkyy mm. muotoilussa, käyttömukavuudessa ja pienempienkin yksityiskohtien toimivuudessa. Edelläkävijän oivalluksia ovat esimerkiksi suihkukaappien täysin silikoniton rakenne, joka helpottaa asennusta ja puhdistusta. Kaapin alla on lisäksi siivousta helpottavat pyörät altaan alla.

IDO Showerama-malliston etuna on monipuolisuus. Kylpyhuoneiden käyttö ja tarpeet vaihtelevat paljon. Valikoimasta  löytyy suihkukaappeja, -ovia, -nurkkia ja –seiniä erilaisten vaatimusten mukaan. Esimerkiksi puurakenteiseen tilaan kannattaa valita mahdollisimman vesitiivis ratkaisu, kuten Showerama-suihkukaappi.
”Kun kaikki mahdolliset ominaisuudet laitetaan yhteen, niin valittavissa on yli 1000 erilaista yhdistelmää, jotka sopivat erikokoisiin ja -näköisiin tiloihin. Esimerkiksi muodoltaan epäsymmetrinen suihkunurkka tai -kaappi sopii hyvin pienempäänkin kylpyhuoneeseen”, kuvailee Huttunen.

Oikean suihkumallin löytäminen on helppoa IDO Suihkumaatin, valintatyökalun, avulla. Muutamalla klikkauksella on mahdollista valita malli, koko, lasit ja profiilien värit. Kun oikea tuote on löytynyt, sovellus näyttää tuotten kuvan ja kertoo oikeat tuotenumerot ja hinnan. IDO Suihkumaattiin voi tutustua IDOn sivuilla.

Puhtaanapidon helppoutta

Tutkimusten mukaan siivouksen helppous on kylpyhuonetuotteiden valinnassa erityisen tärkeätä. Ja kukapa nyt siivousta rakastaisi. IDO Showerama suihkumallistossa on kiinnitetty erityishuomioita puhtaanapidon helppouteen.

”Suihkuovet ja –kaapit on suunniteltu niin, että ruuvinreikiä ja muita likaa kerääviä kohtia on mahdollisimman vähän”, tiivistää Huttunen. Puhdistus onnistuu mutkattomasti Showercleanilla, joka on ympäristöystävällinen puhdistusaine, sillä se ei sisällä fosfaatteja.

Showerama facts:
IDO Showerama suihkutuotteet valmistetaan Ruotsissa. Profiilit ovat alumiinia, värinä mattahopea. Showerama 8-5 suihkukaappiin on saatavana myös valkoinen profiiliväri sekä tehosteväreiksi punainen tai musta.  Lasivaihtoehtoja on neljä: Kirkas, savu, huurre ja kuviolasi.  Lisää tietoa Showeramasta.

Lisätiedot ja kuvapyynnöt
Hanne Koveshnikov, hanne.koveshnikov@ido.fi  puh. 010 662 3615

IDO Kylpyhuone on suomalainen kylpyhuonetuotteita valmistava yritys. Tuotevalikoimaan kuuluvat wc-istuimet, pesualtaat, suihkutuotteet, kylpyhuonekalusteet ja kylpyammeet. Saniteettiposliini valmistetaan Tammisaaren tehtaalla.