Puhtaasti toimivampi kotimainen IDO Glow -kylpyhuonemallisto laajenee

IDO laajentaa IDO Glow -kylpyhuonemallistoa uusilla innovatiivisilla tuotteilla. Tuoteperhe täydentyy hygieenisillä wc-istuimilla, uudelleen muotoilluilla pesualtailla ja kätevillä allaskaapeilla. Uudet tuotteet noudattavat linjakasta Glow-designia ja sisältävät arjen sujuvuutta lisääviä oivalluksia.

”Uudet IDO Glow-tuotteet sopivat kaiken kokoisiin kylpyhuoneisin. Tuotteet on suunniteltu niin, että ne helpottavat paitsi käyttäjien myös asentajien arkea”, kertoo markkinointikoordinaattori Hanne Koveshnikov IDOlta.

IDO Glow –wc-istuinmallistosta nyt sopiva wc tilaan kuin tilaan

Kolmen uuden IDO Glow -wc-mallin myötä mallisto laajenee erilaisiin tiloihin ja asennustapoihin sopivaksi. Kaikki IDO Glow -wc:t ovat Rimfree-malleja eli niissä ei ole lainkaan perinteistä, bakteereja keräävää huuhtelukaulusta. Niin ikään helposti puhdistettava Smart-lasite ja automaattinen Fresh wc -raikastin helpottavat arjen askareita.

”Tavoitteenamme on, että entistä korkeammasta hygieniatasosta tulee jokaisen suomalaisen kylpyhuoneen standardi”, Koveshnikov sanoo.

IDO Glow -malliston tuotekehityksessä kuunneltiin ammattilaisia, joten uusien wc-istuinten asentaminen on helppoa. Vesiliitännän saa siirrettyä puolelta toiselle, mikä lisää valinnanvaraa wc-istuimen sijoitteluun. Myös huuhtelumekanismi on yksinkertainen: se sisältää ainoastaan neljä komponenttia, mikä tekee siitä helpon asentaa ja huoltaa.

” IDO Glow -lattia-wc myös säästää 0,5 l vettä jokaisella huuhtelulla verrattuna aiempaan, mikä mahdollistaa kotitalouksille huomattavat vedensäästöt vuositasolla”, toteaa Koveshnikov.

Kulmikas pesuallas tuo särmää kylpyhuoneeseen

Wc-istuinten lisäksi IDO Glow -mallisto täydentyi uusilla pesualtailla.

”Uudella tavalla muotoiltu kulmikas IDO Glow -pesuallas tuo kylpyhuoneeseen paitsi tyylikkyyttä myös uudenlaista funktionaalisuutta”, Koveshnikov kertoo.

Altaiden suunnittelussa on kiinnitetty huomiota arjen vaatimuksiin; hanasaarekkeen ansiosta tilavampi allas pitää roiskeet altaan sisällä ja Smart-lasite helpottaa puhdistusta. Uusia, kulmikkaita altaita on saatavana neljässä eri koossa, kuten myös aiemmin lanseerattuja, malliltaan pyöristettyjä altaita.

Uusien IDO Glow -wc-istuinten tapaan myös pesualtaiden asennus on vaivatonta ja joustavaa. ”Seinämateriaali määrittelee asennustavan, ei pesuallas. Kaikki yli 500 millimetriä leveät IDO Glow -altaat on mahdollista asentaa tilanteesta riippuen joko ruuveilla tai kannakkeilla”, toteaa Koveshnikov.

Kätevät allaskaappiuutuudet täydentävät IDO Glow -malliston

Uusien allaskaappien myötä IDO Glow -sarjan tuotteista löytyy yhtenäinen sisustusratkaisu niin isoihin kuin pienempiinkin kylpyhuoneisiin. Kulmikkaiden altaiden yhteen sopivat kaapit saa ostettua kätevänä pakettina tai itse koottavina malleina.

IDO Glow -tuotteet valmistetaan Suomessa ja niille on myönnetty Avainlippu-tunnus.

”Kotimaisuus ja suomalainen laatu ovat kiistattomia valttejamme. Voimme taata vara- ja lisäosien saatavuuden, joten kaikilla tuotteillamme on varaosatakuu vielä kymmenen vuotta valmistuksen lopettamisen jälkeen”, Koveshnikov sanoo.

Uutuudet syksyllä 2016

IDO Glow -wc-istuimet:

• IDO Glow Rimfree® 60 -wc, piiloviemärimalli S-lukolla
  • IDO Glow Rimfree® 61 -wc, piiloviemäri P-lukolla
  • IDO Glow Rimfree® 63-wc, peruskorjausmalli

Saatavana myös poistoputkiliitännällä wc-jalassa.

• IDO Glow -kyynärtuet
  • Värilliset IDO Glow -wc-kannet

IDO Glow -pesualtaat:

• IDO Glow 600 -pesuallas, pyöristetty ja kulmikas
  • IDO Glow 560 -pesuallas, kulmikas
  • IDO Glow 500 -pesuallas, kulmikas
  • IDO Glow 400 -pesuallas, vasen ja oikea

IDO Glow -allaskaapit:

• IDO Glow 400 -alakaappi & allaskaappipaketti, vasen ja oikea
  • IDO Glow 500 -alakaappi & allaskaappipaketti
  • IDO Glow 560 -alakaappi &allaskaappipaketti

Kaapit on saatavana myös itse koottavina malleina.

Lisätiedot: Markkinointikoordinaattori Hanne Koveshnikov,
hanne.koveshnikov@geberit.com tai +358 10 662 3615 tai www.ido.fi/glow

Lehdistökuvat: www.mynewsdesk.com/fi/ido

IDO Glow -tuotteisiin voi tutustua IDOn kylpyhuonenäyttelyssä Helsingin Pohjois-Haagassa osoitteessa Kaupintie 2, 00440 Helsinki. Lisätiedot ja aukioloajat: www.ido.fi/ostaminen/idomaailma