Suomessa valmistettu IDO Glow Rimfree -seinä-wc on helppo asentaa ja käyttää

Lehdistötiedote   •   Heinä 26, 2016 10:30 EEST

Seinä-wc ei ole pelkästään julkisten tilojen wc-ratkaisu, vaan sillä voi ratkaista monia kotikylpyhuoneenkin haasteita. IDOn uusi huuhtelukaulukseton IDO Glow Rimfree® 66 -seinä-wc on helppo niin käytössä kuin asennusvaiheessakin.

Siinä ei huuhtelukaulusta, minkä ansiosta wc-istuimessa on vähemmän piilopaikkoja lialle ja bakteereille. IDO Glow Rimfree® 66 -seinä-wc:n likaa hylkivä Smart-lasite auttaa istuimen puhtaanapidossa samalla kun seinä-wc helpottaa lattiapintojen siivousta ja antaa kylpyhuoneelle avaramman ilmeen.

IDO Glow Rimfree® 66 -seinä-wc:lle on kehitetty täysin uusi, entistä nopeampi asennusjärjestelmä. Uuden asennustavan ansiosta seinä-wc:n asennus onnistuu yhdeltäkin henkilöltä nopeasti ja vaivattomasti. Tukeva asennussarja on tehty alumiinista ja muista metallikomponenteista, joten asennuksen aikana ei tarvitse pelätä osien rikkoutumista. Kiinnitysmekanismilla on eurooppalainen patentti.

IDO Glow Rimfree® 66 -seinä-wc on valmistettu Suomessa, IDOn tehtaalla Tammisaaressa.

IDO on suomalainen kylpyhuonetuotteita valmistava yritys. Tuotevalikoimaan kuuluvat wc-istuimet, pesualtaat, suihkutuotteet, kylpyhuonekalusteet ja kylpyammeet. Saniteettiposliini valmistetaan Tammisaaren tehtaalla.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.