Jos Elegant-malliston laatikoihin haluaa hieman persoonallisempaa tyyliä, voi niihin valita nahkaisen design-vetimen.

Uusi IDO Elegant – Toimiva design on ajatonta

Tyylit tulevat ja menevät, mutta hyvä muotoilu kestää ikuisesti. IDO tuo markkinoille täysin uuden IDO Elegant -kylpyhuonemalliston, jonka selkeälinjainen design kestää aikaa.

Suomalaiseen makuun suunniteltu IDO Elegant nojaa yksinkertaisuuteen ja minimalismiin. Valkoiset kalusteet istuvat jokaiseen kylpyhuoneeseen, ja ohutreunaiset tasoaltaat luovat tyylikkään, ajattoman tunnelman. Kaunis ulkonäkö ei kuitenkaan riitä. Kylpyhuonekalusteiden pitää myös olla toimivia ja kestää käyttöä.

”Moni ihastuu tuotteiden ulkonäköön, mutta niiden todellinen arvo paljastuu vasta käytössä. Etenkin arkiaamuisin kylpyhuoneessa riittää vilinää ja vilskettä. IDO Elegant -kalusteet helpottavat arjen kiireitä käytännöllisyydellään”, sanoo markkinointikoordinaattori Hanne Koveshnikov IDOlta.

Suomessa valmistettuun IDO Elegant -mallistoon kuuluu alakaapit sekä seinäkaappi ja korkea kaappi, jotka lisäävät kylpyhuoneen säilytystilaa. Ohutreunaisissa keraamisissa tasoaltaissa on moderni ilme, ja niiden alla oleva ylälaatikko on suunniteltu täyssyväksi. Kaikissa altaissa on sileä IDO Smart -lasite, joka vähentää lian kertymistä ja helpottaa altaan puhtaanapitoa.

Kaapistot ovat kosteudenkestäviä, ja vahva pinta kestää arjen kolhuja. Vedinvaihtoehdot mahdollistavat kalusteiden räätälöimisen omaan tyyliin sopivaksi.

”Jos pitää yksinkertaisesta ja selkeästä tyylistä, voi valita vetimettömät, push open -laatikostot. Persoonallisempana vaihtoehtona on tyylikäs musta nahkavedin”, kertoo Koveshikov.

IDO on suomalainen kylpyhuonetuotteita valmistava yritys. Tuotevalikoimaan kuuluvat wc-istuimet, pesualtaat, suihkutuotteet, kylpyhuonekalusteet ja kylpyammeet. Saniteettiposliini valmistetaan Tammisaaren tehtaalla.