5 x Ifolorin helpot, edulliset ja trendikkäät joululahjavinkit

Moni ihminen pähkäilee kerta toisensa jälkeen, mitä ihmettä joululahjaksi niille, joilla on jo kaikkea. Tässä Ifolorin vinkit: teettäisitkö läheisillesi vuosikalenterin tai kuvakirjan ja ilahduttaisitko itseäsi ja puolisoasi trendikkäällä sisustustaululla tai retrokuvalla?

”Lahjan ei tarvitse olla kallis. Lämmin ajatus ratkaisee. Meiltä edullisimmillaan lahjan saa 9 sentillä, sen verran maksaa yhden kuvan teettäminen. Ajoissa lahjan tilaamalla välttyy myös viime hetkien joulustressiltä”, kertoo Ifolorin markkinointipäällikkö Päivi Pietarinen.

1. Seinäkalenteri

Kalenteri jääkaapin ovessa tai keittiön seinällä on yhä monen suomalaisen tapa merkitä tärkeät menot ja muistaa läheisten nimipäivät. Mikä olisikaan parempi lahja isovanhemmille kuin rakkaan lapsenlapsen kuvista teetetty seinäkalenteri? Ja puolisolle tai ystävälle yhteisen matkan huippuhetket tammi–joulukuun kalenterilehdillä?

Ifolorin kotimaiset kuvakalenterit saa tilattua netissä, ja valikoimassa on niin seinälle kuin pöydällekin sijoitettavia kalentereja, alk. 14,95 euroa.

2. Kuvakirja

Suomalaiset ovat teettäneet jo yli 2 miljoonaa Ifolorkirjaa tallentamaan elämän ikimuistoisimmat hetket ja tärkeät kuvamuistot kansiin. Kirjaan mahtuu niin pienet kuin pitkätkin tarinat, sillä kuvien ja tekstin määrällä ei ole ylärajaa.

Kirjamalleja ja -kokoja on paljon, alk. 9,95 euroa.

Vinkit kuvakirjan tekoon löytyvät aloittelijan kuvakirjaoppaasta

Mallia voi ottaa myös ifolorin Vuoden kuvakirja 2018 -kilpailun finaalikymmenikön teoksista.

3. Sisustustaulu

Itse otetuista valokuvista teetetyt sisustustaulut ovat tämän hetken todellinen trendi, ja kaunista taulua katsomalla kiireinenkin mieli rauhoittuu. Lasten ja lemmikkien lisäksi luonto ja matkoilta napatut maisemat ovat suosittuja taulujen aiheita myös joululahjaksi.

Tauluissa on useita eri kokoja ja paljon erilaisia kehysmalleja, alk. 21,95 euroa.

4. Retrokuvat

Nyt on muotia vintage-tyyppiset neliökuvat valkoisilla reunoilla. Paketillinen retrokuvia on joululahja, joka sisältää kiitoksen ystävyydestä tai hauskan muiston yhteisestä lomamatkasta. Kuvien värin voi tilatessa muuttaa vaikkapa mustavalkoiseksi tai seepiansävyiseksi. Neliö- ja retrokuvat kehitetään aidolle valokuvapaperille, mikä takaa huippulaadun. Retrokuvan reunaan voi jättää kädenjälkensä tussilla. Kuvat tulevat lahjapaketissa, joka toimii myös säilytysrasiana.

Neliökuvat voi valita reunalla tai ilman, alk. 24 neliökuvaa 9,95 euroa.

5. Kuvamuki

Kuvamuki on viesti – ja pimeiden aamujen piristys niin itselle kuin läheisillekin. Mukiin voi ikuistaa osuvan aforismin kera oman, puolison, lapsen tai ystävän kasvot, skannatun piirustuksen, maisemakuvan tai lemmikin hassun ilmeen. Valittavana on peräti 60 erilaista mallipohjaa.

Yksilöllisen kuvamukin saa tehtyä helposti ifolorin nettisivuilla, 9,95 euroa.

Lisätietoja:

Ifolor, markkinointipäällikkö Päivi Pietarinen, 040 8239 226, paivi.pietarinen@ifolor.fi, www.ifolor.fi

Kuvia tuotteista löydät mediakuvapankistamme.