Ifolor kokoaa tarinoita suomalaisten kuvakirjoista

Tänään käynnistyy Minun Ifolorkirjani -kampanja, joka kerää yhteen tarinoita suomalaisten tekemien kuvakirjojen takaa.

- Haluamme innostaa kuluttajia kertomaan oman tarinansa mieleenpainuvimmasta, eniten ylpeyttä taiiloa tuoneesta Ifolorkirjastaan. Kampanjan ajatus on tuoda nämä tarinat yhteen paikkaan, kertoo ifolorin markkinointipäällikkö Katja Sipponen.

Suomalaiset ovat tehneet jo kaksi miljoonaa Ifolorkirjaa. Kampanjasivulla suomalaiset jakavat kuvan tekemästään tai lahjaksi saamastaan Ifolorkirjasta ja kertovat tarinan sen takaa.

Minun Ifolorkirjani -kampanjaan osallistuneiden kesken arvotaan kolme 200 euron lahjakorttia voittajan valitsemaan verkkokauppaan. Osallistumisaikaa on 14.3.2017 asti.

Tarkemmat tiedot osallistumisesta löytyvät kampanjasivulta, jossa pääsee myös tutustumaan osallistuneisiin kuvakirjoihin

Kampanjasivu: http://kuvakisa.ifolor.fi/

• Vapaa-aika