Ifolor tekee joulun hyvistä hetkistä

Ifolor kannustaa kaivamaan kuvat puhelimesta pukinkonttiin ja muistikorteilta mieltä lämmittäviksi joulutervehdyksiksi. Tämän joulun parhaat lahjaideat löytyvät Ifolorin joulusivulta, joka on nyt avattu. Tervetuloa tutustumaan!

Huomenna on enää 50 päivää jouluun ja silloin käynnistyy Ifolorin joulukampanja. Kampanjan sydän on joulusivu, jonne on koottu paljon lahjaideoita. Nämä lahjat syntyvät omista kuvista helposti ja rennosti ilman kauppojen jouluruuhkia.

Jouluvalmistelut alkavat joulukorttien suunnittelusta. Täksi jouluksi Ifolorilla on tarjolla paljon uusia joulukorttipohjia. Olemme poimineet muutaman esimerkin uutuuksista joulukorttisivuille ja lisää löytyy nettisivuiltamme kunkin korttimallin alta.

Kun suunnittelet lasten kuvaamista joulukortteihin, ota avuksi valokuvaaja Mira Näpin vinkit parempiin joulukorttikuviin. Artikkelista löydät helpot ohjeet rekvisiitan käyttöön, vaatteiden ja kuvauspaikan valintaan sekä ennen kaikkea aidon jouluisen tunnelman luomiseen.

Inspiraatio-osiostamme löydät myös ideoita joulukorttikuviin aikuisten kesken ja miten talvisen tunnelman luominen joulukorttikuvauksissa onnistuu myös ilman lunta.

Kuvat puhelimesta pukinkonttiin!

Kuvat yhdistävät, naurattavat ja yllättävät. Ne herättävät tunteita, joita on iloa jakaa ystävien ja koko suvun kesken jouluaattona. Ettei joulustressi yllätä, kannattaa aloittaa kuvien valinta jo nyt ja tehdä joululahjat ajoissa.

Edulliseen joulupostiin lähtevien joulukorttien viimeinen tilauspäivä on 3.12. Kuvakirjojen viimeiset tilauspäivät vaihtelevat malleittain 12.-17.12. Viimeisetkin kuvalahjat on tilattava viimeistään viikkoa ennen joulua, mutta mitä aiemmin sen parempi.

Jaa innostuksemme jouluun tykkäämällä Facebook-sivustamme, seuraamalla meitä Instagramissa tai tilaamalla uutiskirjeemme suoraan sähköpostiisi.