Mobiilisovellus listaa lähellä olevat vierasvenesatamat

If tarjoaa veneilijöiden käyttöön ilmaisen mobiilisovelluksen, joka tuo Suomen vierasvenesatamien ajantasaiset tiedot älypuhelimeen. Sähköinen satamaopas helpottaa vesillä liikkumista - satamatiedot kulkevat kätevästi mukana.

If Ankkuri -mobiilisovellus sisältää tiedot yli 200 vierasvenesatamasta Suomen sisävesillä ja merialueilla. Veneilijä voi selata satamalistaa, hakea tiettyä satamaa tai pyytää sovellusta etsimään lähimmät satamat veneen sijainnin perusteella.

Veneilijä voi tarkistaa sovelluksesta myös haluamansa sataman tiedot kuten vierasvenepaikkojen määrän, sataman palvelut sekä yhteystiedot.

Ilmainen sovellus toimii iPhone- ja Android-puhelimissa, ja sen voi ladata App Storesta ja Google Playsta. Puhelinoperaattorit veloittavat tiedonsiirrosta omien hinnastojensa mukaisesti. Mobillisovelluksen on Ifille kehittänyt Freeapps Oy.

Ainomaija Pippuri, viestintäjohtaja, If, p. 010 514 4217, ainomaija.pippuri@if.fi

www.if.fi/ankkuri

• veneily

If on johtava vahinkovakuuttaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. 6 300 työntekijää tarjoaa korkealaatuisia vakuutustuotteita ja -palveluita 3,6 miljoonalle henkilö- ja yritysasiakkaalle. Vahinkovakuutusten asiantuntijana If on mukana myös ennaltaehkäisemässä vahinkoja ja onnettomuuksia. Tavoitteena on parantaa asiakkaitten ja samalla koko yhteiskunnan turvallisuutta. If kuuluu Sampo-konserniin.