Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy:n yt-neuvottelut päättyivät

Lehdistötiedote   •   Joulu 21, 2016 15:24 EET

Imatran, Ruokolahden ja Rautjärven kunnat ovat päättäneet uudesta osakassopimuksesta, jossa rahoituspohjaksi on sovittu 25 euroa per asukas. Uuden sopimuksen myötä kehitysyhtiön rahoitus pienenee n. 800 000 eurolla. Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy keskittyy jatkossa tuottamaan seudun yrityksille yrityspalveluita.

Matkailun infotoiminnot siirtyvät Imatra Base Camp Oy:lle ja jatkossa Imatran Seudun Kehitysyhtiö ei tuota omaa taloushallintoa. Muutokset koskevat yhteensä 8 henkilöä, joista työnantajan esityksen mukaan kolme irtisanotaan.

toimitusjohtaja Aki Keskinen

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy vastaa Imatran, Rautjärven ja Ruokolahden kuntien aloittavien ja toimivien yritysten neuvonnasta ja matkailun infotoiminnan järjestämisestä, elinkeinopoliittisten projektien toteuttamisesta ja rahoituksesta sekä yhtiöjärjestyksen mukaisten muiden palveluiden järjestämisestä yhtiön toimialueella.

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.