Ohita
Tomas Gate (keskellä) sekä Niklas Andersson TJ Cisco Ruotsi ja Peter Karlstömmer  VP Region North Cisco Pohjois Cicso.
Tomas Gate (keskellä) sekä Niklas Andersson TJ Cisco Ruotsi ja Peter Karlstömmer VP Region North Cisco Pohjois Cicso.

Blogikirjoitus -

Cisco on valinnut Ingram Micron vuoden Tukkuriksi

Viime viikolla järjestettiin Cisco Partner Summit 2016. Tämä on maailmanlaajuinen kumppani -tapahtuma, johon osallistuu yli 4000 ihmistä ympäri maailmaa. Tapahtumassa Cisco esittelee suunnitelmiaan tulevalle vuodelle, ja palkitsee edistyksellisiä yhteistyökumppaneita. Ingram Microlla oli kunnia tulla valituksi Vuoden Tukkuriksi Nordic alueella.

Cisco on yksi Ingram Micron tärkeimmistä toimittajista Value tuoteryhmässä (Datacenter, Enterprise Networking ja Security). Ingram Micro on pystynyt näyttämään kasvavia myyntilukuja nyt 8 peräkkäistä kvartaalia.

"Meillä on loistava Cisco tiimi, joka on mahdollistanut erittäin hyvän yhteistyön ja kyvyn huolehtia kumppaneistamme. Olemme tehneet kovasti töitä tämän eteen ja olemme tietysti ylpeitä ja onnellisia että tämä on huomioitu", sanoo Myyntijohtaja Tomas Gate.

Sami Elopuro

Lehdistön yhteyshenkilö Country Manager

Pohjoismaiden suurin IT- ja mobiilituotteiden jakelija

Globaalin infrastruktuurin avulla ja fokuksellamme pilvipalveluihin, logistisiin palveluihin, mobiili- ja IT-tuotteiden tukkurointiin ja palveluihin, varmistamme että yhteistyökumppanimme saavat oikeat työkalut ja tuen menestyäkseen omalla liiketoiminta-alueellaan.

Ingram Micro perustettiin vuonna 1979 ja on yli 35 vuoden ajan ollut tunnettu markkinajohtaja, joka on tarjonnut ensiluokkaisia ratkaisuja asiakkaille ympäri maailman.

Menestyksemme perustuu innovaatioihin sekä jatkuvaan pyrkimykseen saada parempaa tuottoa ja kasvua asiakkaillemme. Globaalisti ei löydy toista yritystä joka toimittaa yhtä laajan valikoiman teknisiä- ja logistisia palveluita.

Ingram Micro Finland
Ingram Micro on merkittävä IT- ja mobiilituotteiden jakelija Suomessa. Meillä on edustettuina konsernin liiketoiminta-alueista: Technology Solutions, Mobility, Cloud sekä logistiikka- ja elinkaaripalvelut. Tarjoamme myös joustavia ja kustannustehokkaita ratkaisuja tuotepaketointiin, ohjelmistojen kokoonpanoon, sähköiseen kaupankäyntiin ja kolmannen osapuolen logistiikkaan.

Laajennamme tuoteportfoliotamme IT-tuotteilla syksyn 2016 aikana tavoitteena vahvistaa asemaamme suomalaisilla markkinoilla sekä syventää yhteistyötä kumppaneiden, tavarantoimittajien ja asiakkaiden kanssa. Palvelemme jatkossa myös Baltian asiakkaat Suomesta käsin.

Toimipisteemme ja varastomme sijaitsee Espoon Kilossa. Hyödynnämme myös Pohjoismaiden ja Euroopan keskusvarastojamme.

Linnoitustie 11