Uutinen -

EFG Mingle -konseptisohva on uusi tilatehokas ratkaisu, design KnudsenBergHindenes

Esittelemme Tukholman huonekalumessuilla 7.2.-11.2.2017 KnudsenBergHindenesin suunnitteleman EFG Mingle -konseptisohvan. Konsepti vakuuttaa tyylikkyydellään ja se on tilatehokas ratkaisu tämän päivän työympäristöön.

“Suunnitteluprosessissa meille on ollut tärkeää saavuttaa kalustesarjalle korkeatasoinen istuinmukavuus ahtaissakin tiloissa”, sanoo Steinar Hindenes. EFG Mingle -konseptisohvan muotoilu on yksinkertainen ja se sisältää muutaman tarkkaan valikoidun yksityiskohdan, jotka antavat sohvalle oman luonteensa. Steinar Hindenes kuvailee muotoilua myös joissain määrin hillityksi, sillä sohva sopii useisiin erilaisiin ympäristöihin moduulirakenteensa ansiosta.

“Odotamme innolla asiakkaidemme kokemuksia Mingle -sohvakonseptista,” sanoo tuotepäällikkö Johan Björkman. ”Haluamme esitellä, että on mahdollista luoda mukava, käytännöllinen ja esteettisesti vetoava sohvasarja, joka vie arvokasta tilaa minimaalisesti”, jatkaa Johan Björkman.

EFG Mingle -konseptisohva on helposti muokattavissa modernin ja muuttuvan ympäristön vaatimuksiin moduulirakenteensa ansiosta. Moduulit ovat muunneltavissa lukemattomiin kaarevista ja suorista muodoista koostuviin yhdistelmiin, ja niitä voidaan käyttää luomaan suljettuja tai avoimia tiloja – pieniä tai suuria.

EFG Mingle -konseptisohvan on suunnitellut KnudsenBergHindenes

Tervetuloa EFG:n messuosastolle A37:20 Tukholman huonekalumessuille 2017.

Lisätietoja:

EFG Toimistokalusteet Oy

Tapio Heikkilä, toimitusjohtaja, tapio.heikkila@efg.fi, puh. 040 734 0764

Sari Pakkanen, markkinointipäällikkö, sari.pakkanen@efg.fi puh. 041 445 3808

EFG konserni

Marianne Guriby Dahl, tuotekehitysjohtaja, marianne.dahl@efg.se, tel. +46 765 367 508

• Yritystoimi

• monitilatoimistot