Teollisuuden tietopäivä esittelee uusimmat tarkastusmenetelmät ja teollisuuden ajankohtaisia puheenaiheita

Press release   •   Jan 23, 2014 14:32 EET

Inspecta järjestää Teollisuuden tietopäivän Helsingissä 30.1.2014. Tietopäivä tarjoaa mielenkiintoisia avauksia ja uusia näkökulmia suomalaisesta teollisuudesta.

Tietopäivän seminaarissa kuullaan puheenvuorot muun muassa Yhdysvaltain suurlähettiläältä Bruce Oreckilta otsikolla "Energy – our main mission today" ja F-Securen tutkimusjohtaja Mikko Hyppöseltä otsikolla "Tietoturvatilanne tänään – asevarustelua verkossa?". Lisäksi seminaarissa käsitellään muun muassa vastuullisen valmistuksen vaatimuksia, investointiprojektien laaturiskejä sekä luotettavan energian luomista jätteistä.

Tapahtumassa on myös ainutlaatuisen laaja tekninen osasto, jolla voi tutustua uusimpiin tarkastusmenetelmiin niin teollisten prosessien kuin rakennusten ja rakenteidenkin osalta.

"Esillä on esimerkiksi aivan uusia tapoja tarkastaa putkistoja, kattiloita tai seurata rakenteiden kuntoa. Hyvillä tarkastuksilla voimme ennaltaehkäistä teollisten investointien ja rakentamisen laatuvirheitä sekä tuottaa tietoa, jonka perusteella korjaukset ja kunnossapito voidaan kohdentaa mahdollisimman oikein. Haastavina aikoina tämä on erityisen tärkeää", sanoo Inspectan maajohtaja Timo Okkonen

Ohjelmaan voi tutustua tarkemmin osoitteessa www.tietopaiva.fi, jossa voi myös ilmoittautua mukaan tilaisuuteen.

Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja yli 1400 osaajan voimin Suomessa, Skandinaviassa ja Baltian maissa. Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Lue lisää www.inspecta.com.

Comments (0)

Comment

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.