​162 haki taivastelijaksi Seinäjoelle

Seinäjoen rekrytointikampanjan kärkenä olleeseen taivastelijan tehtävään tuli määräaikaan mennessä 162 hakemusta. Haku päättyi eilen. Taivastelija valitaan lähipäivinä ja hän tulee 10 päivän työrupeamalleen Seinäjoelle tammikuussa.

- Tämä meni juuri niin hyvin kuin osasimme odottaa. Taivastelijan julkistus marraskuussa nousi valtakunnalliseksi uutiseksi ja koko kampanja on tavoittanut reilusti yli miljoona työikäistä suomalaista. Saimme paljon hyviä hakemuksia ja saamme jatkoa kampanjalle sitten, kun taivastelija ryhtyy todella työhönsä, Sanna Männikkö Into Seinäjoesta kommentoi.

Taivastelijan paikka oli muiden työpaikkojen tavoin avoinna Into Seinäjoen ylläpitämässä toihinseinajoelle.fi:ssä. Kampanja-aikana sivustolla on vieraillut yli 23 000 kävijää.

- Seinäjoki asuin- ja työpaikkana on nyt toivon mukaan yhä useamman osaajan kartalla.

Taivastelijan paikka kiinnosti ilahduttavan isoa joukkoa taitavia esiintyjiä ammattitubettajista tuleviin ja potentiaalisiin someammattilaisiin.

- Vaikka voimme palkata vain yhden taivastelijan tai taivastelijaparin, olemme tätäkin kautta saaneet Seinäjoki-viestiä hienosti maailmalle, Männikkö iloitsee.

Rekrytointikampanja on osa Seinäjoki – avaruuden pääkaupunki –markkinointikokonaisuutta, joka vahvistaa Seinäjoen tunnettuutta ja vetovoimaa asuin-, opiskelu-, työ-, yrittämis- ja matkailukaupunkina.

Sanna Männikkö

Viestintä- ja markkinointipäällikkö 040 571 9998