Asiakkaamme esittäytyy: Intolta oikeanlaista, konkreettista apua

Teksti: Kirsi Kuusisto, Kuva: StudioStreet

Urheilufysioterapiaan erikoistunut Suvi Huhtanen (32) puhkuu hyvää oloa. Hän on palvellut asiakkaitaan Aktiivi Fysioterapia Seinäjoen vuokratiloissa Keskuskadulla toukokuun alusta alkaen.

– Ei ole tarvinnut päivääkään katua. Parasta on tämä kokonaisuus, kun saa itse päättää, mitä, miten ja koska teen. Yrittäjäksi siirtyminen tuntuu hyvältä, vaikkei yrittäjyys ollutkaan aluksi ensisijainen tavoitteeni.

Suvi Huhtanen on sekä liikunnanohjaaja että fysioterapeutti. Urheilijana kokemusta löytyy lentopallon parista alta kaksikymppisenä sekä pesäpallosta aina kolmeen Suomen mestaruuteen saakka. Pesäpallossa rooli on vaihtunut valmentajaksi, lisäksi hän toimii Seinäjoen Taitoluistelijoiden fysiikkavalmentajana sekä Nurmon Jymyn liigassa pelaavan naislentopallojoukkueen fysioterapeuttina. Siksi onkin helppo uskoa, kun Suvi kertoo haluavansa auttaa fysioterapia-asiakkaita liikunnallisuus ja aktiivisuus edellä.

Suvi huomasi Into Seinäjoki Oy:n palvelut alun perin sosiaalisesta mediasta. Ensimmäisen koulutustilaisuuden aihe, henkilöbrändäys, osui juuri oikeaan. Suvi kehittää omalla nimellään nimettyä yritystään nimenomaan persoona edellä. Lisäksi hän meni syyskuussa mukaan Liikeideat lentoon -valmennukseen.

– Siellä asioita tehdään konkreettisesti. Se näkyy mielestäni kaikessa Inton tekemisessä ja tuntuu hyvältä, toteaa Suvi antaen kiitokset valmennuksia vetävälle asiantuntija Eeva Jussilalle.

Inton valmennuksesta saamiensa vinkkien avulla Suvi haluaa keskittyä uusien asiakkaiden hankkimiseen panostamalla markkinointiin. Sitä helpottanee myös yrityksen tarjoama alan erikoisuus, suurnopeuskameroilla tehtävä toiminnallinenalaraajatutkimus. Seinäjoen toimipisteen omat kotisivutkin ovat valmistumassa. Asiakasmäärän vakiinnuttaminen on myöhempi tärkeä tavoite.

Alkavalle yrittäjälle sopiva neuvon Suvi löytää helposti: ”Luo itsellesi unelma, joka saa sinut aamulla hyppäämään ylös sängystä riemusta kiljuen.” (lähde: hidastaelamaa.fi)

• business
  • yritystoiminta