Bitcomp palkkaa lisää Seinäjoella

Paikkatiedon ja toiminnanohjausjärjestelmien asiantuntija Bitcomp Oy hakee kasvua Seinäjoella. Yritys laajensi Seinäjoelle tänä syksynä ja hakee lisää osaajia nykyisten yhdeksän asiantuntijan joukkoonsa. Seinäjoen toimisto on Bitcompin viides Suomessa.

- Toiminnassamme yhdistyvät vahvasti ICT ja paikkatiedon ja biotalouden asiantuntijuus. Me toimitamme asiakkaillemme ohjelmistoratkaisuja, paikkatietoanalyysi- ja aineistopalveluja sekä mobiilisovelluksia. Karttoihin ja sijaintiin pohjautuvan tiedon - paikkatiedon - monipuolinen hyödyntäminen on osaamisemme ytimessä, toimitusjohtaja Jarmo Oittinen kertoo.

- Halusimme sijoittua Seinäjoelle, koska ruokamaakunnassa toimii useita asiakkaitamme ja kasvupotentiaali on merkittävä. Lisäksi Seinäjoen ammattikorkeakoulu on käytännössä naapurissa ja Maaseutuvirasto ja muut sidosryhmät kävelymatkan päässä. Paikkatiedon hyödyntämisen merkitys on kasvanut viime vuosina huimasti ja digitaalisilla ratkaisuilla vastataan monipuolisiin haasteisiin, myyntijohtaja Jani Heikkilä taustoittaa.

Vahvistaakseen agrisektorin liiketoimintaansa Bitcomp hakee parhaillaan AVAINASIAKASPÄÄLLIKKÖÄ.

Vuonna 1995 Suomessa perustettu Bitcomp on kasvanut ja kansainvälistynyt nopeasti viime vuosina. Tällä hetkellä yrityksessä työskentelee 50 asiantuntijaa Suomen lisäksi Saksassa ja Puolassa. Bitcomp tarjoaa ICT-ratkaisuja mm. metsien ja muiden luonnonvarojen sekä kiinteän omaisuuden hallintaan. Hyödynnämme myös miehittämättömien lennokkien tai satelliittien tuottamia aineistoja automaattisissa analyysipalveluissa.

Lisäksi yritys on juuri julkaissut karttaan pohjautuvan sisällön- ja dokumenttien hallintajärjestelmän, jota käyttämällä esimerkiksi suunnittelutoimisto tai rakennus- ja kiinteistöalan yritys voi hallita ja tarvittaessa julkaista dokumentaatiota ja materiaalia asiakkailleen tai kumppaneilleen.

Bitcompin juuri remontoidut tilat sijaitsevat Alaseinäjoenkatu 1:ssä.

- Haluamme antaa yleisölle mahdollisuuden tulla tutustumaan näihin ja muihin palveluihin ja uusiin toimitiloihimme 13.12.2017 kello 13:00–16:00 järjestettävässä avointen ovien päivässä.

LISÄTIETOJA: Jani Heikkilä, myyntijohtaja, Bitcomp Oy, puh. 040 682 8821, jani.heikkila@bitcomp.fi