Haemme asiakkuuspäällikköä

Into Seinäjoki Oy on Seinäjoen kaupungin kehitysyhtiö ja teemme työtä yritysten menestystä varten. Asiakkaitamme ovat aloittavat, kehittyvät ja alueelle sijoittuvat yritykset, joille tarjoamme kasvua, kehittymistä ja sijoittumista tukevia palveluja. Yksi tehtävistämme on kehittää Seinäjokea Suomen kilpailukykyisimpänä yritysten toimintaympäristönä.

Haemme nyt aktiiviseen tiimiimme ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ

Tehtäväsi on toimia Seinäjoella jo toimivien ja tänne sijoittuvien yritysten apuna, tarjota palveluitamme ja osallistua asiakastyömme kehittämiseen.

Odotamme sinulta

• intohimoa ja näkemystä kehittää Seinäjokea pohjoismaisena ruokaketjun keskittymänä ja yhtenä Suomen vahvimmista kasvukeskuksista
  • kokemusta asiakastyöstä ja monipuolista yritystoiminnan tuntemusta
  • avoimuutta ja rohkeutta uusien asiakaskontaktien luomiseen
  • vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • omatoimisuutta, ahkeruutta ja sitoutumista asetettuihin tavoitteisiin

Arvostamme alueen vahvan ruokaketjun tuntemusta/kokemusta toimialasta.

Tarjoamme näköalapaikan ja vastuullisen roolin Seinäjoen yritysten ja toimintaympäristön kehittämisessä, asiantuntevan työyhteisön, innostavat työkaverit ja vahvan taustatuen. Työsuhde on voimassa toistaiseksi ja alkaa sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 19.4.2018 klo 16 mennessä osoitteeseen rekry(at)intoseinajoki.fi Viestin otsikoksi Asiakkuuspäällikkö.

Lisätietoja tehtävästä: Jukka Pajunen 044 418 1215. Tiedustelut mielellään ma 9.4. klo 15 - 17, ti 10.4. klo 15 – 17 tai ke 18.4. klo 15 - 17 välisenä aikana.

PS: Täältä näet tulevat kollegasi.

Jukka Pajunen

Johtaja, asiakkuudet ja sijoittuminen 044 418 1215