Haku auki: tukea kaupallisen tapahtuman järjestämiseen

Seinäjoki on kauppaa koko kaupunki. Meillä on vahvoja kaupallisia keskittymiä eri puolilla kaupunkia. Jotta kauppa kävisi entistä paremmin ja yritykset löytäisivät uudenlaista yhteistyötä, nyt on mahdollista hakea tukea yritysten yhteisen kauppatapahtuman järjestämiseen. Into Seinäjoki tukee neljää Seinäjoen alueella toteutettavaa kaupallista tapahtumaa 1500 eurolla/tapahtuma.

Kokoa siis voimat & kääri hihat! Kerää yritysjoukko, jolla toteutatte kuluvan vuoden aikana kauppatapahtuman. Kerro meille ideasi kuvaamalla kauppatapahtuman toteutusta, budjettia ja yhteistyöverkostoa.

llmianna suunnitelmasi ja hae tukea täyttämällä uutisen alla oleva hakemuslomake 1.3. 2019 mennessä. Tuettavista tapahtumista päätetään 15.3. mennessä. Tukea ei myönnetä Seinäjoen keskustan alueella toteutettaville kauppatapahtumille, sillä keskustassa on jo valmiit tapahtumakonseptit.

- Tästä vuodesta tulee Ideaparkin avaamisen ansiosta joka tapauksessa historiallisen vilkas kauppavuosi Seinäjoella. Nyt kannattaa kaikkien alueiden profiloitua omilla vahvuuksillaan ja houkutella asiakkaita. Voimme hyvin saada tästä kaupan supervuoden muutaman vuoden takaisen superkesän tavoin, kaupallisia alueita Intossa kehittävä Niina Koskipalo toteaa.