Hyödynnä uusi teollisuuden messutapahtuma Seinäjoella

Viime hetket varata osasto Pohjanmaan teollisuus 2019 -messuilta.
Osallistujarekisteröinti avautunut.

Seinäjoki Areenassa 15. toukokuuta järjestettävä Pohjanmaan Teollisuus 2019 -messutapahtuma on myynyt hyvin. Nyt kannattaa olla nopeasti asialla, jos haluat omalle yrityksellesi messuosaston.

Into on kumppanina messujen ohjelman tuotannossa ja edistämässä verkostoitumismahdollisuuksia. Rekisteröidy mukaan tapahtumaan ja tule esittelemään yrityksesi osaamista potentiaalisille ostajille/yhteistyökumppaneille.

- Me intolaiset vastaamme mm. treffipisteestä, jonne voit varata etukäteen tapaamisia messujen käytössä olevan Brella-verkostoitumistyökalun avulla. Intolla on myös osasto, jonne voit tulla tapaamaan ja juttelemaan ajankohtaisista asioista, asiakkuusjohtaja Jukka Pajunen kertoo.

Pohjanmaan Teollisuus 2019 -messutapahtuma esittelee tiiviisti seutumme teollista osaamista ja nostaa puheenaiheiksi tulevaisuuden innovaatioita. Tapahtumassa sopimusvalmistajat, alihankkijat ja konevalmistajat hakevat kumppaneita ja uusia asiakkaita. Päivän aikana tapaat johdon, tuotannon, hankinnan ja suunnittelun ammattilaisia, pääset avaamaan yhteyksiä ja rakentamaan perustaa luottamukselliselle yhteistoiminnalle.

Varaa oma näyttelypaikkasi tehokkaaseen ja odotettuun tapahtumaan!

Rekisteröidy veloituksetta osallistujaksi tapahtumaan

Jukka Pajunen