​Into Seinäjoki tiivistää yhteistyötään opiskelijoiden yrittäjyysyhteisön kanssa

Into Seinäjoki ja opiskelijoiden yrittäjyysyhteisö Seinäjoki Entrepreneurship Society – SeiES Ry käynnistävät konkreettisen yhteistyön. Sopimus vuosille 2018-2019 allekirjoitettiin tänään. Jatkossa yhteistyötä tullaan tekemään Inton alkavien yrittäjien palveluissa, tapahtumissa sekä syksyn 2017 mittaan käynnistyvässä kansainvälisessä Business ambassador -toiminnassa.

- Tunnistamme tavoitteissamme selkeitä synergian paikkoja. Haluammekin virallisella sopimuksella tiivistää ja konkretisoida keskinäistä yhteistyötämme. Olemme enemmän kuin mielellämme tukemassa aktiivista opiskelijayhteisöä sen tavoitteissa yrittäjyyden edistämiseksi, toteaa kehittämispäällikkö Hannemari Niemi Into Seinäjoesta.

SeiES:ille yhteistyösopimus Inton kanssa tuo konkreettisia mahdollisuuksia kehittää yritysideoita ja ottaa askelia yrittäjyyteen.

- Olemme innoissamme yhteistyöstä, koska se edistää yhdistyksemme toimintaa ja Into on meille luonteva kumppani. Kansainvälisyys on yrittäjyyden lisäksi meille tärkeää ja tämä sopimus edistää molempia, sanoo puheenjohtaja Nora Yliviikari SeiESistä.

SeiES on perustettu keväällä 2017. Sen tavoitteena on kannustaa yrittäjyyteen ja yrittäjämäiseen ajatteluun sekä saattaa yhteen opiskelijat ja alueen yrittäjät. Yhteisö toimii englanniksi, mutta yhteyttä voi ottaa myös suomeksi. Yhteisön varsinaisiksi jäseniksi voivat liittyä kaikki Etelä-Pohjanmaan korkeakouluopiskelijat ja tukijäseniksi kaikki yhdistyksen arvoja kannattavat.

Lisätietoja:

Hannemari Niemi, Into Seinäjoki Oy, puh. 040 145 1300
Nora Yliviikari, Seinäjoki Entrepreneurship Society - SeiES ry, puh. 040 0638 027

Hannemari Niemi

Kehittämistoimenpiteiden valmistelu 040 145 1300