Into vie yrityksiä Elma-messuille - hae mukaan!

Into Seinäjoki kokoaa Elma-messuille Helsinkiin marraskuuksi alueemme yritysten yhteisosastoa. Osastolla tuodaan esiin Seinäjoen seudun ruokaosaamista ja matkailua. Osastolle kaavaillaan myös erillistä lounge- tilaa, johon yritykset voivat halutessaan kutsua yhteistyökumppaneitaan ja asiakkaitaan.

Hae nyt mukaan yhteiosastolle ja ota iso harppaus kohti pääkaupunkiseudun markkinoita ja valtakunnallista tunnettuutta.

Rakennamme koko messukonseptin avaimet käteen -periaatteella. Sinä tuot mukaan brändisi, tuotteesi ja myyjäsi. Osallistuminen osastolle maksaa tilatarpeesta riippuen 800-1600 euroa.

Elma- maaseutumessut järjestetään osana suurempaa Meidän viikonloppu -tapahtumakokonaisuutta Helsingin messukeskuksessa 10.-12.11.2017. Elmassa esillä ovat mm. elintarvikkeet, luomutuotteet, matkailu- ja elämystuotteet sekä eläimet ja niiden hoitaminen. Tapahtuman kokonaiskävijämäärä 2016 oli lähes 38 000.

Kysy pikaisesti lisää ja hae mukaan: Suvi Takala, suvi.takala@intoseinajoki.fi, puh. 044 754 1678

• menekinedistäminen
  • ruokaosaaminen