Intolta vahva tuki uudelle teknologiayritysten verkostolle

Seinäjoella on aloittanut toimintansa teknologiateollisuuden yritysten verkosto, jonka tavoitteena on vaikuttaa Seinäjoen alueen teknologiateollisuuden kasvuun ja kehittymiseen. Toiminnan painopisteitä ovat yritysten myynnin kasvattaminen, investointien lisääminen ja osaajapulan taklaaminen. TechTeamiksi nimetyn verkoston on käynnistänyt Seinäjoen Yrittäjät ry.

Tiimiä koordinoi 6 yrityksen ryhmä, johon kuuluvat Finn-Power Oy, PRP Oy, Ferrum Steel Oy, Caplan Oy, Wapice Oy, Palax Oy. Lisäksi mukana ovat oppilaitosedustajat SeAMK Oy:stä ja Sedusta sekä elinkeinoyhtiön edustaja Into Seinäjoki Oy:stä.

Into Seinäjoki on ollut mukana valmistelemassa verkoston toimintaa.

- Hienoa, että myös teknologiateollisuuden yrityksille saadaa tällainen uusi yhteistyöfoorumi. Seinäjoella Roves on teknologiateollisuuden vahva ja vetovoimainen yritysalue, jota kaupunki voimakkaasti laajentaa ja kehittää. Yritysten keskinäinen yhteistyö vahvistaa aluetta entisestään, Inton toimitusjohtaja Hannu Kantonen iloitsee.

Konkreettisina ensimmäisinä toimenpiteinä verkosto panostaa uusien myyntimahdollisuuksien virittämiseen, yritysten välisen yhteistyön tiivistämiseen sekä osaajapulan taklaamiseen.

Lue lisää aiheesta Seinäjoen yrittäjien verkkosivuilla