Inton uutisissa bisneksiä Afrikkaan, Kullervoa ja kesän makua

Alueen yrityksiä houkuteltiin bisneksiin eteläiseen Afrikkaan
Reilut parikymmentä yritysten edustajaa oli korva tarkkana keskiviikkona iltapäivällä bisnesmahdollisuuksista eteläiseen Afrikkaan. Maitaan esittelivät Namibian ja Botswanan suurlähettiläät Bonny Haufiku ja Lamech Nthekela. Lisäksi Inton Elisabet Kivimäki, joka oli neljän vuoden ajan Suomen Namibian suurlähetystössä, kertoi kokemuksistaan bisneksenteosta Afrikassa. Yrityksillä oli mahdollisuus lyhyisiin esittäytymisiin ja he saivat lähettiläiltä suoraa palautetta tuotteidensa ja palveluidensa mahdollisuuksista Afrikan markkinoilla.

- Tilaisuus avasi konkreettisia haasteita ja mahdollisuuksia maissa, joihin eteläpohjalaisilla yrityksillä olisi aidosti tarjottavaa. JPT Industrian esimerkki osoittaa, että tarttumalla mahdollisuuksiin pk-yrityskin voi ponnistaa rohkeasti tällaiselle oudommaksi mielletylle markkinalle, tilaisuuden järjestelyistä vastannut Pauliina Hautamäki toteaa.

Tilaisuus oli osa Inton Markkinamaanantai-konseptia, jossa tuodaan esiin liiketoimintamahdollisuuksia kotimaisten tai kansainvälisten päämiesten kanssa tai eri markkinoilla.

Lue tästä Elisabet Kivimäen bloggaus, jossa hän vinkkaa kolme täkyä liiketoimintaan eteläisen Afrikan maissa.

Lisätietoja: Pauliina Hautamäki, puh. 0400 754 878, pauliina.hautamaki@intoseinajoki.fi

Kullervo Korttelin kokonaisuus valmis
Helmi Bar & Pizzan lounas on täydentänyt Kullervo-korttelin palvelukokonaisuuden sellaiseksi, että nyt voidaan päästellä täysillä.

- Pizzeria FC Casa Granden jäljiltä lounasta kyseltiin meiltä kovasti. Nyt tarjoamamme on sellainen, mihin olemme koko ajan tähdänneet, ravintolapäällikkö Sarianne Nikko kuvaa.

Lue koko juttu täältä

Inton uutiskanavat rauhoittuvat kesätauolle
Inton henkilökunnan puolesta erinomaista lomasesonkia kaikille ja erinomaisia bisneksiä niille, jotka ahkeroivat kesälläkin! Mikäli haluat jo virittäytyä syksyn tapahtumatarjontaamme, piipahda nettisivuillamme. Luvassa on heti elokuussa mm. liikeidean kehittämisen tilaisuuksia sekä Älä räiski -valmennuksen ensimmäinen osio.