Inton uutisissa isosti rekryä, hyviä johtajia, lounastreffit ja Rengastien reilu rinki

Leena Perämäestä vuoden eteläpohjalainen johtaja 2018
- k
unniamaininta Olli Tarkkaselle ja Marko Orpanalle
Jämäkkä johtaja humaanilla tavalla, yllyttää ideointiin ja antaa tilaa luovuudelle, luo tulevaisuuden uskoa henkilöstöön myös haastavina aikoina – valmentaa, vaatii ja välittää. Muun muassa tällaista palautetta saivat vuoden johtajina palkitut Leena PerämäkiOlli Tarkkanen ja Marko Orpana. Vuoden johtajat julkistettiin Hyvän johtamisen foorumissa Rytmikorjaamolla eilen.

Tulossa ISO rekrytointikampanja
Into ja Seinäjoen kaupunki toteuttavat yhteistyössä alueen kärkiyritysten kanssa valtakunnallisen rekrytointikampanjan, jolla tavoitellaan yli miljoonaa työikäistä suomalaista. Kampanjan pääviestinä on, että avaruuden pääkaupungissa on töitä.
- Tavoittelemme isoa huomiota ja kiinnostusta ja paljon konkreettisia hakemuksia avoimiin tehtäviin, Inton viestintä- ja markkinointipäällikkö Sanna Männikkö toteaa.

Lounastreffit olympialuistelijan kanssa
- ilmianna itsesi

Miltä kuulostaisi lounas olympialuistelija
Mika Poutalan inspiroivassa seurassa? Maksutta.
Lue lisää ja ilmianna, miksi juuri sinä
sopisit viiden lounasvieraan porukkaan.
Into Seinäjoki tarjoaa viidelle yrittäjälle/yrityksen
edustajalle mahdollisuuden sparraavaan
lounaaseen Mika Poutalan kanssa
keskiviikkona 24. lokakuuta Seinäjoella.

Rengastien yritysten Reilu Rinki tempaisee syysmarkkinat
Rengastien 17 yritystä on muodostanut Rengastien Reilun Ringin, joka yhdessä tekemällä kehittää ja tukee osallistuvien yritysten menestystä ja hyvinvointia, ja nostaa samalla esille alueen monipuolista tuote- ja palvelutarjontaa koko Seinäjoen ja maakunnan talousalueella.

Ensimmäinen yhteinen tempaus on Rengastien syysmarkkinat tulevana viikonloppuna 12-14.10.2018. Kauppojen kampanjoiden lisäksi alueella on monipuolista ja lapsiystävällistä oheisohjelmaa.

Inton loppuvuodessakin on vielä monta hyvää tapahtumaa yrityksille. Katso täältä ja ilmoittaudu mukaan.

Sanna Männikkö

Viestintä- ja markkinointipäällikkö 040 571 9998