Inton uutisissa mm.: Seinäjoella yrittäjähistorian parasta palvelua

25 vuotta logistiikka-alalla yrittäjänä toimineen Jussi Kammosen piti laajentaa yrityksensä toiminta Seinäjoelle saadakseen erinomaista palvelua.

- Inton aktiivinen rooli teki vaikutuksen. Tuntui, että olemme todella tervetulleita. Järjestyi mm. tapaaminen potentiaalisen asiakkaan kanssa. Sellaista ei ole aiemmin pitkällä urallani tapahtunut. Muutenkin asenneilmapiiri on täällä Seinäjoella aivan ainutlaatuinen.

Kahdeksan yritystä Tampereelle
alihankintamessujen yhteisosastolle
Inton organisoimalle Seinäjoki-osastolle Tampereen alihankintamessuille lähtevät tänä vuonna
Caplan Oy, Coastone Oy, E.S Lahtinen Oy, FMS-Service Oy, Lakeuden Hydro Oy, Jakamo, Metal Deco Oy ja Pohjanmaan Tehdaspalvelu Oy.

Alkava yrittäjä hyötyy rakentavasta palautteesta

Yksi Inton tämän vuoden alkavan yrittäjän palveluita hyödyntäneistä yrityksistä on Elina Väänäsen ja Merita Väänäsen New Beginning. Vaikka heidän liikeideansa oli jo varsin kypsynyt, he saivat arvokasta rakentavaa palautetta ja hyviä käytännön vinkkejä.

Oman kokemuksensa perusteella naiset muistuttavatkin yrityksen perustamista suunnittelevalle, että "yksin ei tarvitse pärjätä. Pyydä rohkeasti apua ja matki hyviä ideoita. Pilko tavoitteet sopiviin annoksiin, ettet uuvu. Keskity omaan juttuusi ja ole siinä hyvä."

Suurlähettiläsvierailuilta yrityksille hyvää maatietoutta
Inton organisoimat suurlähettiläsvierailut Seinäjoelle jatkuivat viime ja tällä viikolla. Serbian, Unkarin ja Turkin suurlähettiläät ja lähetystöjen edustajat esittelivät maidensa bisnesmahdollisuuksia alueemme yrityksille. Tiedonvaihto kulki myös toiseen suuntaan, kun kymmenkunta yritystä esitteli osaamistaan ja ratkaisujaan suurlähettiläille. Lisäksi lähettiläät tutustuivat SeAMKin koulutusvientitarjontaan.

- Olemme todenneet, että tämä on melkoista win-win-työtä: suurlähettiläät saavat arvokasta alue- ja yritystietoa Seinäjoesta ja yrityksemme saavat vienti- ja yhteistyökontakteja. Palautteen perusteella tätä työtä on hyvä jatkaa.  Seuraavat vierailut suunnitellaan ensi keväälle. Nyt toivommekin yrityksiltä vinkkiä, minkä maiden lähettiläitä alueelle toivotaan, toteaa yritysten liiketoimintamahdollisuuksia edistävä Pauliina Hautamäki.

Lisätietoja: Pauliina Hautamäki, puh. 0400 754 878, pauliina.hautamaki@intoseinajoki.fi

Uusia myyntimahdollisuuksia yrityksellesi
Tässä liidikoosteessa Turkin suurlähettilään vierailun jälkimainingeissa erityisesti myyntiliidejä Turkkiin.

Into taipui taiteilijoiden käsissä
Graffitiartistit Jani Varismäki ja Toni Lahtela näyttivät intolaisille tekemisen mallia ja laittoivat Inton logon uusiksi!

Tapahtumien syksy yhdellä silmäyksellä
Inton syksyssä paljon tapahtumia. Lähimpänä tulossa olevat alla listana, kaikki täällä.

Joulu tulee - kyllä - ja joulumarkkinat
Myyjähaku Keskuspuiston joulumarkkinoille on avattu. Tänä vuonna markkinat pidetään 30.11.-2.12. 2018. Hae myyjäksi!

PS: Vuoden eteläpohjalainen johtaja 2018 on valittu. Muista ilmoittautua kuulemaan, kuka hän on.

Sanna Männikkö

Viestintä- ja markkinointipäällikkö 040 571 9998