Inton uutisissa mm.: Yrittäjä Elon Muskille terkut Seinäjoelta

Welcome Mr. Musk - looking for Space?
Elon, you like Space - we have Space. Ja ...we have space for your dreams. Muun muassa näillä sanoilla Seinäjoki tervehtii twitterissä ja www-sivuilla Teslan ja Space X:n perustajayrittäjää Elon Muskia. Kyse on kampanjalanseerauksesta, jossa Seinäjoki julistautuu avaruuden pääkaupungiksi. Niin. Avaruuden. Eikä vain herra Muskin rakastaman avaruuden, vaan avaruuden sanan kaikissa merkityksissä.

Lue lisää täältä

Elokuu virittää osaajahaun - hyödynnä toihinseinajoelle.fi ja Käykö munkki -tapahtuma
Osaajahaku on lomien jälkeen virinnyt aktiivisena. Toihinseinajoelle.fi:hin on lisätty monta mielenkiintoista rekryilmoitusta. Ja monia puuttuukin. Hyödynnä ihmeessä myös tämä kanava sopivan osaajan löytämiseksi. Toihinseinajoelle-sivuston antia hyödynnetään myös Käykö munkki -tapahtumassa Kainuun prikaatissa Kajaanissa ensi viikolla.

Ilmoita avoimia työpaikkoja täällä

Lauantai on herkkujen päivä Lakeudenpuistossa
Lähiruoalla päästään jälleen herkuttelemaan Ruokakarkeloilla, jotka järjestetään toista kertaa Lakeudenpuistossa Seinäjoella lauantaina 25.8.2018. Puistoon kokoontuu lähialueen ravintoloita ruokakojuineen valmistamaan makuelämyksiä ruoka-annoksina. Mukana on tuttuja ravintoloita viime vuodelta, mutta myös uusia. Tapahtuma onkin isompi kuin viime vuonna.

Lue lisää täältä

Piia-Marika Jokela bloggaa kuilun pohjalta milleniaalien johtamisesta
Mitä eroa on Y-sukupolven ja aiempien sukupolven johtamisessa? Johtamiskulttuurien välillä olevat erot voidaan kiteyttää kahteen lauseeseen. Vanhempi sukupolvi sanoo, ”Kerro mitä pitää tehdä ja miten, niin teen sen.” ja nuorempi taas, ”Kerro mitä tavoittelet ja miksi, hoidan homman.” Huomaatko sävyeron sukupolvien välillä?

Lähde ylittämään Into-esteitä Rohkea Challengeen
Into Seinäjoki on mukana ensimmäistä kertaa Seinäjoella järjestettävässä esteratajuoksutapahtuma Rohkea Challengessa syyskuun 1. päivänä. Into tukee tapahtuman järjestelyitä ja on rämäpäisellä tiimillä mukana osallistumassa. Kaksi yhteensä 15 esteestä nimetään Into-esteiksi. Lähde sinäkin haastamaan itsesi leikkimieliseen kisaan!

Uusia myyntimahdollisuuksia yrityksellesi
Tässä liidikoosteessa 3 tärppiä pienhankintapalvelusta.

Tapahtumien syksy yhdellä silmäyksellä
Inton syksyssä on paljon tapahtumia. Tutustu niihin kaikkiin täällä.