Inton uutisissa Suomen paras Seinäjoki, taivastelua ja toista todellisuutta

Seinäjoki nousi imagoykköseksi myös Taloustutkimuksen kuntavertailussa
Seinäjoella on Suomen 36 suurimman kaupungin paras imago. Seinäjoki nousee ykkössijalle kuusi vuotta peräkkäin kärkisijaa pitäneen Kaarinan ohi. Tämä selviää Taloustutkimuksen toteuttamasta Kuntien imago 2018 -tutkimuksesta.

Taivastelijan tehtävään tasokasta tunkua
Seinäjoen rekrytointikampanjan kärkenä olleeseen taivastelijan tehtävään tuli määräaikaan mennessä 162 hakemusta. Haku päättyi eilen. Taivastelija valitaan lähipäivinä ja hän tulee 10 päivän työrupeamalleen Seinäjoelle tammikuussa. Taivastelijan tehtävä, samoin kuin muutkin avoimet työpaikat, olivat esillä toihinseinajoelle.fi:ssä. Sinne voit ilmoittaa avoimen työpaikan maksutta.

Vielä kaksi tapahtumaa ennen joulua:

Maanantaina vinkkejä bisnekseen kaupungin kanssa
Tule kuulemaan ja kommentoimaan Seinäjoen kaupunkiympäristön (ent. tekninen keskus) toimialan vuodelle 2019 suunniteltuja hankintoja ja investointikohteita. Sinulla on myös mahdollisuus esitellä yrityksesi ja palvelusi hankinnoista vastaaville. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan.

Tiistaina mahdollisuus hypätä hetkeksi toiseen todellisuuteen
Mitä virtuaalitodellisuus, se toinen ei niin myöhästelevä VR? Entä mitä tarkoittaa lisätty todellisuus, eli AR? Tule ottamaan selvää ja kokeilemaan itsekin tiistaina 18.12. Inton Business Breakfastiin. Ilmoittaudu mukaan jännittävään innovaatioaamuun pikaisesti tästä! Mikäli et ehdi aamiaiselle, tilaisuuden jälkeen Frami D:n aulassa on mahdollisuus testata VR-laseja koulutukseen ja markkinointiin tarkoitetuilla demoilla.

Muut tulevat tapahtumamme näet täältä

Muista myös tuoreimmat myyntiliidit
Tässä liidikoosteessa tärppejä avoinna olevista ulkomaisista tarjouspyynnöistä.

Ja lopuksi erinomaista joulua ja menestyksestä uutta vuotta
Kiitokset kuluneen vuoden yhteistyöstä. Toivottavasti näemme ensi vuoden tapahtumissamme ja toivottavasti olet yhteydessä, mikäli voimme olla avuksi liiketoimintasi kehittämisessä.

Linkki Inton joulukaraokeen

Sanna Männikkö