Kullervo Korttelin kokonaisuus valmis

Helmi Bar & Pizzan lounas on täydentänyt Kullervo-korttelin palvelukokonaisuuden sellaiseksi, että nyt voidaan päästellä täysillä.

- Pizzeria FC Casa Granden jäljiltä lounasta kyseltiin meiltä kovasti. Nyt tarjoamamme on sellainen, mihin olemme koko ajan tähdänneet, ravintolapäällikkö Sarianne Nikko kuvaa.

Kullervo Korttelin ravintoloiden ja yökerhon kokonaisuus muotoutui yrityskaupassa, jossa valtakunnallisesti toimiva Night People Group osti Casa Granden kesällä 2017.

- Tiesimme, että Seinäjoella on selkeä tarve aikuisten yökerholle. Siitä huolimatta ensimmäinen talvi oli todella iso positiivinen yllätys. Perinteinen yökerho tarjoaa nopeasti juomaa monille. Meillä on baarissa premium-luokan raaka-aineet. Kunnon drinkeille, jotka baarimikko tekee alkuperäisistä aineista asiakkaan silmien alla, on selkeästi ollut kysyntää.

Myös ruokien raaka-aineisiin halutaan panostaa ja hyödyntää lähituotantoa.

- Sisilialainen keittiömestarimme Paolo Vitale on kehittänyt reseptejä yhdessä keittiöpäällikkömme Juha-Pekka Seppälän kanssa. Pizzamme ovat erilaisia kuin muilla. Taikina tehdään itse ja painellaan käsin. Täyteyhdistelmät ovat persoonallisia.

Hyvien lähimakujen lisäksi Nikko korostaa Kullervo Korttelin monipuolisuutta.

- Meille voi tulla jo päiväksi kokoukseen ja jatkaa samoissa tiloissa koko illan. Tilamme joustavat koulutuksista cocktailseihin. Onpa meillä vietetty muistotilaisuuttakin. Tilamme sopivat myös erittäin hyvin jatkopaikaksi, jos kokous tai koulutus on pidetty muualla. Avaamme mielellämme yökerhon arki-iltoinakin, jos kysyntää on.

Kullervo Kortteli sijaitsee Nikon mukaan hyvin kulkureitillä, kun vieraat kulkevat esimerkiksi junalta hotelleihin.

- Myös Kauppakadun toiselle puolelle vastapäätä meitä rakentuva elokuvateatteri tuo taatusti uutta asiakaskuntaa.

Nikolla on muutenkin vahva tunne kaupunkien keskustoista.

- Elinvoima säilyy varmasti, kunhan vain palvelut pidetään laadukkaina.

Night People Group Seinäjoella
25 työntekijää
Viiden osan konaisuus: Helmi Bar & Pizza, Musiikkibaari Otto, Urkki Karaoke, Star Lounge ja terassi.
Toimii Kullervon linna –rakennuksessa. Siitä kattonimi kokonaisuudelle.
Ketjulla oma mobiiliapps night lite, joka tarjoaa paljon etuja ja tietoa. Sen avulla voi mm. tilata drinkin baarissa.

www.npg.fi

Into Seinäjoki on mukana yritysten kasvussa ja sijoittumisessa Seinäjoelle. Ota yhteyttä, mikäli tarvitset mitä tahansa apua. Tutustu yritysten sijoittumis- ja kasvutarinoihin sivuillamme.

Jukka Pajunen

Johtaja, asiakkuudet ja sijoittuminen 044 418 1215