Kymmenen yritystämme I love me -messuille

Alueen elintarvikeyritykset sekä ruokamatkailukohteet esittäytyvät viikonloppuna Helsingissä I love me -messuilla. Inton ja SeAMKin koordinoiman Ruokamatkailun kehittämishankkeen yhteisosastolla esitellään Etelä-Pohjanmaan ruokamatkailutarjontaa ja ruokaosaamista yhteensä kymmenen yrityksen voimin. Mukana messuilla ovat elintarvikeyrityksistä Juustoportti, Linseed, Alavuden Öljynpuristamo sekä SunSpelt. Mukana ovat myös kiertävillä vuoroilla Juurella-ravintola, Uppalan Kartano, Hotelli-ravintola Alma, Kyrö Distillery Company, Valkoinen Puu sekä Talriikki

Osastolla voikin tutustua sekä elintarvikeyritysten tuotteisiin että alueen ruokamatkailutarjontaan herkuttelemalla ravintoloiden loihtimilla makupaloilla.

I love me -messut järjestetään Helsingin messukeskuksessa 19.-21.10. ja paikalle odotetaan yli 60 000:ta kävijää. Intolaisista paikalla ovat Suvi Takala ja Tuula Lahti sekä harjoittelijat Elina Ala-Lahti ja Riina Puranen.

Osastomme numero on on 7m140. Tervetuloa piipahtamaan ja tutustumaan, millaisia ruokaelämyksiä Seinäjoen seudulla on tarjolla!

--

Osaston koordinoi Into Seinäjoen ja Seinäjoen Ammattikorkeakoulun hallinoima Ruokamatkailun kehittämishanke. Hanketta rahoitetaan Manner-Suomen maaseudun kehittämisen maatalousrahastosta.

Tuula Lahti

Markkinointipäällikkö Visit Seinäjoki 040 550 8319