“Loistava konsepti”, todettiin sairaanhoitopiirin hankintatreffeistä

Yrittäjiltä tuli kiittävää palautetta mahdollisuudesta tavata Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin hankinnoista vastaavia henkilökohtaisesti. 31 yritystä hyödynsi esittäytymismahdollisuuden 15 minuutin hankintatreffeillä. Esittäytyminen kuului osana Inton Markkinamaanantai-konseptiin, jossa sairaanhoitopiiri kertoi hankintatarpeistaan ja -käytännöistään.

Osallistuneiden yritysten palautetta tilaisuudesta

”Oikein hyvä ja erityisen käytännöllinen tapa auttaa yrityksiä tarjoamaan tuotteitaan ja palveluitaan julkisille tahoille. Miksei myös muille organisaatioille. Samalla kun opitaan tuntemaan organisaatioita ja ihmisiä, helpottuu oikeiden asioiden tarjoaminen jatkossakin.”

”Tämä oli loistava konsepti! Eihän noita ihmisiä olisi muutoin tavoittanut”

”Erittäin hyvä tapaaminen, sai esitellä omaa yritystä uusille päättäville ihmisille. Esittelyn johdosta tilaajataho alkoi jopa miettiä, että pitäisikö osaaminen kilpailuttaa.”

“15 minuutissa kerkesimme käydä nopeasti yritystämme läpi ja tilaajataholle jäi todennäköisesti riittävä muistikuva myöhempiä hankintoja ajatellen.”

Hankinta-asiantuntijoiden palautetta tilaisuudesta

“Tämä oli meille helppo tapa lisätä tuntemusta alueen yrityksistä. Saimme uutta tietoa myös jo olemassa olevien toimittajien palveluista.”, tukipalvelujen toimialajohtaja Jari Hakala, EPSHP.

“Toteutamme vastaavan Inton kanssa yhteistyössä myös ensi vuonna. Kannustan muitakin julkisia hankkijoita vastaaviin toteutuksiin. Yllättävän paljon tietoa saa vartissa!”, materiaalipäällikkö Helena Junna, EPSHP.

Markkinamaanantait ja esittäytymiset saavat jatkoa

Sekä yksityisten että julkisten tahojen hankintatarpeiden ja -käytäntöjen esittelytilaisuuksia tullaan järjestämään myös ensi syksynä. Voit vinkata Pauliina Hautamäkeä ketä ostajaa sinä haluaisit tavata ja kuulla! Myös ostajat (sekä julkinen että yksityinen) voivat ottaa yhteyttä, niin Into järjestää markkinavuoropuhelun.