Munkki kävi Niinisalon varuskunnassa

Inton ja kaupungin yhteistempaus työpaikkojen esittelystä Niinisalon varuskunnassa tiistaina onnistui hyvin. Käykö munkki -teemalla sotilaskotiin kutsutut varusmiehet saivat tuta, että Seinäjoki on paikalla ja tarjolla on 150 työpaikkaakin.

- Hauska kokemus ja mielenkiintoinen kokeilu, jota voimme hyvin monistaa muihinkin ympäristöihin: varuskuntiin tai korkeakoulukaupunkeihin. Sekä nuoret että mukana olleet työnantajat kiittelivät tapahtumaa. Tärkeintä antia on varmasti Seinäjoki-mielikuvan vahvistaminen, mutta toki tärkeää samalla on taklata varsinaista ongelmaa eli työvoimapulaa, tapahtuman koordinoinnista Intossa vastannut Pauliina Hautamäki toteaa.

Työpaikat ovat toki edelleen avoinna ja kaikkien ulottuvilla osoitteessa www.toihinseinajoelle.fi. Sinne voi ilmoittaa lisääkin Seinäjoella avoinna olevia työtehtäviä. Työpaikkoja voi ilmiantaa myös meilaamalla sanna.mannikko(at)intoseinajoki.fi.