Pöhinää bisnekseesi hyvän ruoan äärellä

Tervetuloa tapahtumaan, josta saat tutkitusti uusia kontakteja ja uusia ideoita bisnekseen

Food Business Summit on kohta ovella. Tervetuloa Seinäjoen Rytmikorjaamolle 26.-27.3.2019 ruoka-alan seminaariin! Viime vuoden tapahtuman jälkeen yli 80 % kertoi löytäneensä uuden, hyödyllisen henkilö- tai yrityskontaktin. Uskomme, että sinäkin hyödyt tapahtumastamme.

Teemoina tänä vuonna tulevaisuuden kuluttaja, osallistava tuotekehitys sekä inspiroivat start-up -tarinat. Tapahtumassa etsitään vastauksia mm. kysymyksiin, onko liiketoimintasi valmiina tulevaisuuden kuluttajaa varten tai miten yrityksesi voisi entistä paremmin hyödyntää olemassa olevia tuotekehityksen asiantuntijaverkostoja? Puhujina mm. johtaja Janne Saarikko (Founders Institute Finland), asiakasnäkemysjohtaja Heidi Jungar (Kesko Oyj) sekä professori Anu Hopia (Turun Yliopisto).

Loistavan ruoan ympärille kietoutuvat kokemukselliset ohjelmaosuudet valottavat myös, miten muut ovat sen tehneet nostaen esiin innostavia yrityscaseja.

Seminaariohjelman uutuudet “Poimi bisnestä” -rinnakkaissessiot - tarjoavat sinulle mahdollisuuden päästä tapaamaan omalle liiketoiminnallesi kiintoisia yrityksiä, löytää konkreettisesti uutta bisnestä ja avauksia uuden kentän valloittamiseen!

Valitse tapahtumakokonaisuuteen omaa yritystäsi parhaiten palveleva “Poimi bisnestä” -rinnakkaissessio ilmoittautumisen yhteydessä. Tarjolla on “Lähiruokatreffit ostajille ja myyjille”, “Bisnestä Sambiaan” sekä “Bisnestä Atrian kanssa”.

Lisää sinäkin pöhinää bisnekseesi Food Business Summitin avulla!

Katso koko ohjelma ja ilmoittaudu mukaan.

PS: piipahda myös tapahtuman Facebook-sivulla. Siellä mm. puhujien tervehdyksiä.

Sanna Kankaanpää

Kehittämispäällikkö 0400 743 422