Seinäjoki rekryää osaajia tampereelta

Seinäjoki on mukana Tampereen Rekrytorilla tämän viikon keskiviikkona. Into Seinäjoki vastaa yritysten huutoon ja hakee osaajia.

- Vierailemme vuosittain sadoissa alueemme yrityksissä ja etenkin viime syksynä saimme paljon viestiä rekrytointitarpeista. Tarvetta on etenkin ohjelmistoalan osaajista. Kokosimme työpaikkoja ja päätimme lähteä katsomaan, löytyykö uusia osaajia maan suurimmilta rekrytointimessuilta, johtaja Jukka Pajunen perustelee.

Seinäjoelle haetaan Tampereelta mm. it-asiantuntijoita, ohjelmistosuunnittelijoita ja -kehittäjiä, sähkösuunnittelijoita, brändi- ja viestintäasiantuntijoita sekä terveyskeskuslääkäreitä.

Avoinna olevien työpaikkojen lisäksi yrittäjyyden pääkaupunki Seinäjoki haluaa promota yrittäjyyttä uravaihtoehtona. Messuilla on mukana alkavan yrittäjän palveluista vastaava Eeva Jussila, joka tapaa mielellään kaikkia potentiaalisia yrittäjiä.

- Tai yrityksen ostamisesta kiinnostuneita. Valmiin yrityksen ostaminenkin on varsin suositeltava tapa ryhtyä yrittäjäksi, Jussila muistuttaa.

Messut avaa tasavallan presidentti Sauli Niinistö. Tutustu messuihin tarkemmin tästä

Lisätietoja: Jukka Pajunen, puh. 044 418 1215

Alueet