Seinäjoki toivoo myös yrityksiltä kommentteja strategiaan

Seinäjoen tulevaisuus tehdään nyt!

Seinäjoen kaupunki päivittää strategiaansa ja toivoo myös yrityksiltä kommenteja sisällöiksi. Työn pohjana on strategian viisi kärkeä:

1. Yrittäjyys
  2. Kaupunkiympäristö
  3. Palvelut
  4. Meidän Seinäjoki
  5. Hyvän johtamisen Seinäjoki

Kaupunginhallitus on työstänyt strategiaa kärkien pohjalta. Kaupunginvaltuusto jatkaa työtä tammikuun lopussa valtuuston strategiamatkalla Oulussa. Myös kaupungin toimialat ja yksiköt, henkilöstö ja luottamushenkilöt osallistuvat strategian tekoon verkkosivuilla. Kaupunginvaltuusto hyväksyy uuden kaupunkistrategian helmikuussa 2018.

- Edellinen vuonna 2013 hyväksytty strategiamme on toteutunut erinomaisesti. Meillä on sama tavoite nytkin, sanoo kaupunginjohtaja Jorma Rasinmäki.

Keskustelua käydään osoitteessa http://strategia.elamaniseinajoki.fi/.

Voit jättää ideasi ja kommenttisi kirjautumalla sivustolle esimerkiksi Facebook-tunnuksillasi. Kommenteista voit tykätä ilman kirjautumista.

Voit myös osallistua Seinäjoki Roasted –jälkipaahtoon 17. tammikuuta. Paikkana Frami D:n Mega-kokoustila, 1. kerroksessa. Enemmän tilaisuudesta alla olevassa tiedostossa.

Lisätiedot: Erkki Välimäki, elinvoimajohtaja, puh. 040 774 8331