Super suosittu Nordic Business Forum Live Stream jälleen Rytmiksellä. ILMOITTAUDU HETI!

Into Seinäjoki tarjoaa tänäkin vuonna yhdessä yhteistyökumppaneidensa I-Mediat Oy:n ja Seinäjoki Entrepreneuship Societyn kanssa mahdollisuuden seurata Nordic Business Forum 2019 Live Streamia Helsingistä 9.-10.10.2019 Rytmikorjaamolla!

Nordic Business Forum on yksi vuoden tärkeimpiä verkostoitumistapahtumia ja kasvuyrityksen inspiraation lähteitä. Pääset nauttimaan tästä inspiroivasta maailmanluokan bisnestapahtumasta Rytmikorjaamon upeissa puitteissa ja rennoissa fiiliksissä, elokuvan tapaan isolta screeniltä.

Kasvun työkaluja tarjolla, Helsingistä ja paikan päällä.

Helsingistä streamattavan tapahtuman teemana on tänä vuonna Growth. Puhujina tapahtumassa ovat mm. Spanx-perustaja Sara Blakely, näyttelijä George Clooney, johtajuuden asiantuntija Daniel Pink, Applestakin tunnettu Steve Wozniak ja self help -guru Brené Brown. Poimi ohjelmasta itsellesi sopivat setit tai osallistu kaikkiin puheenvuoroihin. Tutustu ohjelmaan ja tee oma kalenteri päiville!

Tapahtumassa on käytössä Brella-verkostoitumissovellus, jolla pääset ottamaan kontaktia niin Seinäjoella kuin muillakin live-paikkakunnilla olevien osallistujien kanssa. SeiESin edustajat auttavat Brella-verkostoitumissovelluksen käytössä mielellään, jotta voisit hyödyntää löytyvät kontaktit yrityksesi kasvuun!

UUTUUS - torstain sparrauslounaalta kasvun välineitä

Uutuutena ohjelmassa on sparrauslounas, jossa pääset keskustelemaan asiantuntijoiden kanssa ja oivaltamaan konkreettisia keinoja kasvuun. Torstain rennolla lounastauolla järjestämme I-Mediat Oy:n ja Into Seinäjoen sparrauslounaan, jossa sinulla on mahdollisuus sparrailla asiantuntijoidemme kanssa eri teemoista. Aiheiden punaisena lankana on kasvu. Ilmoittaudu sparraukseen NBF-ilmoittautumislomakkeella ja valitse sinua kiinnostava sparrausaihe. Paikkoja sparrauspöytiin on rajoitettu määrä. I-Mediat Oy tarjoaa lounaan sparrauksiin ilmoittautuneille ja lounaalla myös DJ luomassa tunnelmaa.

Nordic Business Forum Live Stream -tapahtuma on osallistujille täysin MAKSUTON!

Ilmoittaudu HETI!

Sparrausaiheet:

Myynnin ja markkinoinnin strategia kasvun keskiössä - asiakkuusjohtaja Kati Viikilä ja asiakasvastaava Laura Kujala, Myynninmaailma

Erotu markkinoilla - älä jää seinäruusuksi! - yrityskehitysjohtaja Tapio Seppä-Lassila, Into Seinäjoki Oy

Vaikuttajamarkkinointi osana markkinointistrategiaa - myyntijohtaja/perustaja Emma Ruotsala ja sosiaalisen median asiantuntija Maiju Saha, somessa.com

Liikeideat Lentoon - treenaa ja testaa ideaasi - palvelupäällikkö Eeva Jussila, Into Seinäjoki Oy

Monikanavainen markkinointi – toimenpiteiden triplaamista vai järkeistämistä? - myyntijohtaja Timo Ranta ja markkinointipäällikkö Henna Kiikka, I-Mediat Oy

Liiketoiminta Kasvuun - kasvun mahdollisuuksia etsimässä? - asiakkuuspäällikkö Riina Mansikkamäki, Into Seinäjoki Oy

• tapahtuma
  • markkinointi