Tarjoa työ nuorelle, rekry tourin hedelmät poimitaan NYT

Töihin Seinäjoelle Rekry Tour tavoitti satoja opiskelijoita ja kiinnostus Seinäjokea kohtaan on nyt herätelty! Opiskelijat olivat Vaasaan ja Tampereelle ulottuneella Rekry Tourillamme erittäin kiinnostuneita alueemme tarjoamista harjoittelu- ja kesätyömahdollisuuksista. Nyt on aika poimia hedelmät ja antaa heille konkretiaa! Harjoittelu- ja kesätyöpaikkoja. Harjoittelu ja kesätyö on portti työelämään, osaajan houkuttelua pitkällä tähtäimellä.

Erityisesti nuoria kiinnostivat seuraavat alat:
Konetekniikka
Sähkö- ja automaatiotekniikka
Rakennusalan työnjohto
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikka
Rakennusarkkitehtuuri
Talotekniikka
Biotuote- ja prosessitekniikka
Autotekniikka
Logistiikka
Environmental Engineering
Software Engineering
Tietotekniikka
Tietojenkäsittely
Viestintä ja markkinointi

Ilmoita työ- tai harjoittelupaikasta Töihin Seinäjoelle -verkkosivun ilmoituslomakkeen kautta heti, sillä kontaktoimme kiinnostuneet opiskelijat ja varusmiehet tämän viikon perjantaina!

Saat Töihin Seinäjoelle -palvelun rekry- ja markkinointiponnisteluiden myötä maksutonta näkyvyyttä yrityksellesi ja työmahdollisuuksille Seinäjoen alueella. Sivustolla ilmoittaneet kertovat saaneensa laajaa näkyvyyttä yritykselleen ja monia hakemuksia on yritysten kertoman mukaan toimitettu juuri Töihin Seinäjoelle -sivulla olleen ilmoituksen perusteella. Ota sinäkin hyöty irti tästä palvelusta!

Piia-Marika Jokela

Tapahtumakoordinaatori +358 40 550 4039