Tarjoa työ nuorelle, rekry tourin hedelmät poimitaan NYT

Uutinen   •   Helmi 05, 2019 12:42 EET

Töihin Seinäjoelle Rekry Tour tavoitti satoja opiskelijoita ja kiinnostus Seinäjokea kohtaan on nyt herätelty! Opiskelijat olivat Vaasaan ja Tampereelle ulottuneella Rekry Tourillamme erittäin kiinnostuneita alueemme tarjoamista harjoittelu- ja kesätyömahdollisuuksista. Nyt on aika poimia hedelmät ja antaa heille konkretiaa! Harjoittelu- ja kesätyöpaikkoja. Harjoittelu ja kesätyö on portti työelämään, osaajan houkuttelua pitkällä tähtäimellä.

Erityisesti nuoria kiinnostivat seuraavat alat:
Konetekniikka
Sähkö- ja automaatiotekniikka
Rakennusalan työnjohto
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikka
Rakennusarkkitehtuuri
Talotekniikka
Biotuote- ja prosessitekniikka
Autotekniikka
Logistiikka
Environmental Engineering
Software Engineering
Tietotekniikka
Tietojenkäsittely
Viestintä ja markkinointi

Ilmoita työ- tai harjoittelupaikasta Töihin Seinäjoelle -verkkosivun ilmoituslomakkeen kautta heti, sillä kontaktoimme kiinnostuneet opiskelijat ja varusmiehet tämän viikon perjantaina!

Saat Töihin Seinäjoelle -palvelun rekry- ja markkinointiponnisteluiden myötä maksutonta näkyvyyttä yrityksellesi ja työmahdollisuuksille Seinäjoen alueella. Sivustolla ilmoittaneet kertovat saaneensa laajaa näkyvyyttä yritykselleen ja monia hakemuksia on yritysten kertoman mukaan toimitettu juuri Töihin Seinäjoelle -sivulla olleen ilmoituksen perusteella. Ota sinäkin hyöty irti tästä palvelusta!

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.