Tule esiintyjäksi Ruokakarkeloille 25.8.

Tule esiintymään Ruokakarkeloille ja ole osa kesän suurinta lähiruokatapahtumaa!

Ruokakarkelot on koko perheen lähiruokatapahtuma keskellä Seinäjoen keskustaa kauniissa Lakeudenpuistossa. Karkelot keräävät lähituottajien herkut kaikkien ulottuville ja voit maistaa ravintoloiden loihtimia annoksia lähialueen herkullisista raaka-aineista. Uutuutena on anniskelualue, jossa voit nauttia ruokajuomaksi olutta, viiniä tai drinkkejä. Alueella on myös lähiruokatori, josta voit ostaa paikallisia herkkuja kotiisi.

Tapahtumaan rakennetaan esiintymislava, jonne tulee äänentoisto. Lisäksi tapahtuma-alue on iso, joten kaikenlaiset esiintymiset ovat tervetulleita. Tule esimerkiksi tanssimaan, laulamaan tai soittamaan ja luo iloista tunnelmaa tapahtumaan! Lähtökohtaisesti haemme maksutonta tapahtumasisältöä, mutta palkkiotoiveen saa esittää.

Hakemuksia otetaan vastaan 31.7.2018 asti ja yhteyshenkilöä kontaktoidaan hetimiten hakuajan päätyttyä.

HAE ESIINTYJÄKSI TÄÄLTÄ

Ruokakarkelot järjestää Into Seinäjoki sekä Into Seinäjoen ja Seinäjoen Ammattikorkeakoulun koordinoima ruokamatkailun kehittämishanke. Hanketta rahoitetaan Manner-Suomen maaseudun kehittämisen maatalousrahastosta.