Tule mukaan teknologiayritysten tähtijoukkueeseen!

Ilmoita yrityksesi maksutta mukaan teknologiateollisuuden yhteisesitteeseen

Into ja Seinäjoen yrittäjien TechTeam kokoavat sopimusvalmistuksen osaamista markkinoitavaan esitemuotoon. Esitettä maustetaan tuote- ja tuotannon suunnittelun osaamisella sekä teknisen kaupan yrityksillä. Esitteen avulla konkretisoidaan, mitä Seinäjoen seudulla on tarjottavana kone- ja laitevalmistajille. Päämies voi esitteestä etsiä potentiaalisia uusia kumppaneita tai jopa harkita sijoittumista Seinäjoelle. Yrityksellenne tämä tarkoittaa maksutonta näkyvyyttä.

- Tavoitteena on saada vähintään yksi Prima Powerin tapainen päämies sitoutumaan ja sijoittumaan tälle alueelle teknologiaklusterin vahvistamiseksi. Nyt kaikki mukaan, niin saadaan osaaminen näkyväksi, kannustaa TechTeamissä vaikuttava PRP:n toimitusjohtaja Ossi Viljanen.

Into markkinoi yritystänne ja samalla aluetta esitteen avulla mm. näin:
- lähetys noin 100:lle teknologiateollisuuden yritykselle
- esite mukana yrityskäynneillä maakunnan ulkopuolella
- Sedu, SeAMK ja Seinäjoen Yrittäjät kertovat esitteen avulla vierailleen alueen teknologiaosaamisesta
- esite on jaossa Pohjanmaan teollisuus 2019 -messuilla 15.5.2019
- esite toteutetaan sekä printattuna että sähköisenä ja kohdistetaan suomalaisille kone- ja laitevalmistajille.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan täällä